Zou hem ook wel willen zien...mischien ken je mijn verhaal nog mijn testen reageerde wel op mijn eisprong
Ik begrijp wel wat je bedoelt... Ga jezelf nu alleen niet te gek maken voordat je straks (weer) een onwijze teleurstelling moet verwerken, en ja ik weet hoe moeilijk dat is want die verdomde streeppies geven hoop .... Heb je nog een foto van de opgedroogde dan?
ja die kan ik wel even maken. krijg je ook gratis geel erbij hoor (van de urine, sorry......). Willow, tuurlijk mag je hem zien, ik hou ook echt rekening met een ei, maar ik weet t gewoon niet........
Hoop dat ik het goed heb gedaan met vrienden verzoek heb het nog nooit gedaan, in mijn album staan mijn testjes van toen
Idd goed zichtbaar.... Zou zeker over een paar dagen nog eens testen, is het dan nog zown streep dan betekend het (helaas) vast niets. Morgen heb je nog niet veel meer duidelijkheid, mits de test overduidelijk donkerder is
Kijk als je het zeker wil weten... kan je niet als een struisvogel leven... er kunnen twee dingen gebeuren.. of er staat zwanger... en dan moet je waarschijnlijk weer niet vergeten te ademen en een slokje water drinken... of er staat niet zwanger.. en alle stress is weg..
Indd wat Gekko zegt. Maar ik dacht dat jij het altijd zo snel moest weten ivm ziekte? Dan is het toch alleen maar fijn dat je weet waar je aan toe bent?
ja saja ik weet t allemaal. 'altijd zo snel moest weten'. Klinkt beetje geirriteerd? Het klopt wel, ja. Maar ik zit nog niet eens bij mijn NOD, dus qua medicijnen valt het wel mee, dat is me duidelijk uitgelegd destijds. Maar ik ben nog even struisvogel. Even. dan moet die andere kv eerst. ik weet ook dat er of een omo witte achteraan komt of een donkerdere. maar ik moet nog even struisvogelen, want ik durf ECHT niet.
Nou ik ben niet geirriteerd hoor alles behalve dat. Bedoel alleen dat je de vorige keren elke keer zei dat je het snel moest weten ivm je medicatie. Als je nu wacht wacht je misschien te lang. Ik heb verder geen idee waar je in je cyclus zit dat kan ik niet ruiken namelijk en kon ik ook niet uit je OP halen.