Nou dan mag je MIJN test wel. Die van jou moet gewoon uitslaan, dat kan toch niet anders! Ik vind dat rijtje van jouw wel extreem hoor voor vals positief? Vind jij niet?
Hahahaha och jee als ik dát zou doen dan komt er een vet posi uitslag en daar word je echt niet wijzer van hoor ik snap je angst maar er zal toch echt een dag moeten komen dat je zal moeten als je duidelijkheid wil of wachten tot er wel of geen menstruatie komt
Loe, ook al wil je dit niet lezen, maar heb jij niet altijd vage streepjes? Dit was een paar maanden geleden ook, en toen was je ook niet zwanger.
nee melisa, dat mag je zeggen. maar er zit een verschil in, dat heb ik al genoemd. dat die anderen later kwamen opzetten, deze in de eerste, wat zei ik, twee minuten. daar zit een groot verschil in. maar het maakt niet uit hoor, ik hoef niet perse zwanger te zijn, we hebben er niet zomaar een knoopje in laten leggen he. ik vind dit trouwens geen vaag streepje hoor! Vind jij dit echt een vaag streepje? Mag wel hoor ,maar ik zie m van een meter afstand en dan vind ik hem niet bepaald vaag meer......
Ik kan je test niet zien, maar geloof jou en de andere dames op jullie woord dat het een duidelijke streep is. Zelf heb ik geen ervaring met positieve testen door ei-sprong, omdat ik rond die tijd nooit getest heb. Maar je leest inderdaad wel eens dat het voorkomt. Ik kan je temp-kaartje wel zien en ben niet overtuigd dat je ei al geweest is. Ik vind je kaartje te grillig. Dus wat dat betreft kan het best dat deze test reageert op je ei. Ik zou dus toch over een dag of twee nog een andere test doen die nu beter bekend staat.
Je zit op dag 18 van je cyclus. Het is vrijwel onmogelijk om nu al hcg van een zwangerschap op te pikken uitgaande van de tijd die een ei nodig heeft om te groeien te springen te bevruchten en te reizen en te innestelen nodig heeft.. het is dus hoogstwaarschijnlijk je eisprong waar hij op reageert. Dat allemaal terzijde ben ik reuze benieuwd waarom je eigenlijk tempt en test? Je man is gesteriliseerd.. kortom anti conceptie.. waarom zou je dan je cyclus zo bijhouden en gaan testen en doen..? Ik snap het niet helemaal..
Aloha, als je mijn openingspost hebt gelezen, weet je ook dat ik er niet meer op in ga, vanwege eerdere vervelende opmerkingen. Dus bij deze. Jullie kunnen ze wel inkijken hoor, moeten we even vrienden worden. Dat van die eisprong acht ik zeker mogelijk.
Ehm dames....niet om me ergens mee te bemoeien hoor. Maar mijn man is 1,5 jaar geleden ook gesteriliseerd na de geboorte van Emily. 3 keer een negatieve zaadcontrole (onvruchtbaar dus) en hoppa zwanger van Jeremy... hij weer op controle en idd weer vruchtbaar. Nu is hij weer gesteriliseerd en nu inmiddels 4 negetieve controles gehad (houden we zo!) maar gebruik wel extra anti conceptie nu. Maaaaar het kan dus wel he.... zwanger worden terwijl je man gesteriliseerd is
uhh... vervelende opmerking?? Ik stel je gewoon een vraag?! Het feit je mijn vraag als vervelende opmerking beschouwd zegt mij bij deze voldoende. SUCCES ERMEE!
ach ja rachel, inderdaad hoort dat toch ook wel te weten, dat er een minimale kans is. Maar ik ga me niet meer verdedigen. Laten we er nu maar meteen een punt achter zetten, want hoppa anders zijn de dames daar weer voor discussie en ga ik meteen dit topic op slot laten zetten. Was zo ontzettend vervelend vorige keer! Enne Rachel: heb je toegevoegd hoor, denk dat je de foto's nu kunt zien.
Mee eens Rachel er zijn altijd uitzonderingen. Ik zeg ook niet dat het niet kan ( mocht je mij ook bedoelen ) ik weet alleen wel vrijwel zeker dat jij tijdens die periode niet getempt hebt en testen enzovoorts ging doen op dag 18 van je cyclus..
Ik vind de testen positief....streepje is duidelijk roze! Maar het kan idd met je eisprong te maken hebben, beetje lastig zoiets te bepalen. Anders over weekje nog eens testen dan zal die zeker moeten knallen als je zwanger bent.
Hahaha nee ik heb niet getempt etc en teste pas toen een week overtijd was en bij een client thuis s'morgens vroeg bijna moest overgeven van een bepaalde lucht...op de wc van ons kantoor even snel een kv testje gedaan om iets uit te sluiten...kon direct ziek naar huis erna van de shock
Als ik zo,n test had die jij nu hebt Loe zou ik ook wel de zenuwen krijgen denk ik, zie hem best duidelijk. Even een weekje afwachten dan heb je meteen duidelijkheid of het nu een valse test is, je eisprong of toch zwanger Succes....best spannend!
Ik wil ook wel even meeturen meid! Das best een duidelijk streepje. Ben benieuwd wat ie morgen zegt met ochtendurine!