Heb je nog ovu's in huis om te kijken of het toch mssn je LH-piek is? Gewoon om uit te sluiten zeg maar
ja. die was ook wel donker. daarvan kan ik er vanavond nog wel eentje doen, misschien is dat wel een idee.
Weet je zoals ik al aangaf (niets persoonlijks trouwens) ik heb een rotdiscussie gehad en iedereen vindt wel wat van jouw situatie, ik heb daar geen zin meer in. Ik temperatuur vanwege een vetstofwisselingsstoornis die misschien invloed heeft op mijn gewicht en misschien dus ook op hormoon. meer wil ik er niet meer over kwijt. Ik wil me namelijk niet verantwoorden, dat HOEF ik ook niet. Nogmaals, niets persoonlijks, komt uit een ander topic voort. Nu wil ik er dan graag over ophouden.
Ten 1e: waarom zet je een test in een privè album als je reacties van iedereen wenst en de niet aanvaardbare afsnapt? Zet dan geen reactie op een forum ! Ten 2e : een zwtest kleurt zeker positief als je ovutest zo knald... daarom hoef je niet zwanger te zijn kan perfect je eisprong zijn maar dat lijk je ook niet te willen geloven... Ofwel kijk je verder wat er mis is met je man ofwel wat er mis is met jouw lichaam simpele dacht ik daarvoor bestaan er medici. Maar ik kom niet anders dan dezelfde topics tegen die zich herhalen elke maand ofwel wil je zwanger worden/zijn (wat perfect normaal is als je die wens hebt) en doe je daar het nodige voor en wil je het niet idem maar kortom je maakt jezelf GEK op die manier
1: uit je opsomming blijtk dat je dit topic niet goed gelezen hebt. 2: als het je zodanig irriteert, ga dan gewoon een ander topic lezen.
ja, zoiets kan ik wel doen. Maar die kans van het uitslaan van de test met de eisprong, acht ik toch wel aanwezig. Eerder was dat echt niet met kv testen! Gekke is wel dat ik al een heel aantal dagen buikpijn heb onderin. Maar dan kan het misschien ook nog zo zijn dat de test reageert op een cyste? Wie zal het zeggen....
Met een cyste kun je niet positief testen. Heb zelf 4 jaar een cyste gehad en mn testen bleven netjes wit.
ok, nou dan valt dat af. Weer een optie minder. Dan zo eens kijken of er een eisprong in aantocht is. had toch echt het idee dat dat al geweest was, maar wie weet toch niet.
met een cyste kan je wel degelijk posi testen zei mijn gyn, alleen komt het niet zo vaak voor google er maar is op.... en ik weet nog dat ik zulke testen als loe had daar maakte ik me ook zorgen over.....en ook mijn man is gesteriliceerd...... lieve loe ik hoop voor je dat het je eisprong is geweest....
ja, dezelfde zijn al een paar jaar in huis. over van de fertiliteitsbehandelingen. is dat een misdrijf? ga lekker weg joh.
Saja, vetstofwisseling heeft oa. met je lipiden te maken. is best breed, oa cholesterol en vetstofstapeling.