dank jullie wel meiden. Nou, geplast, de oude ovutesten gevonden en er waren nog drie blauwe, dwz zw.testen, dus maar meteen (eentje dan he) in hetzelfde potje gehouden. Ik lijk een lijntje te zien..... mijn man is ongeveer bijziend haha, maar die lijkt ook iets op te zien komen zegt hij. de ovutest is donker. zal zo proberen een foto te maken. deze zw.test is wel vele male lichter, dus het zal zeker een tuurstreepje worden op de computer......
Ik zie wel een streepje...maar als je ovutest niet knalt komt het toch net door de eisprong? (Ik wist überhaupt niet dat dat kon...)
Ik zie ook echt hoe je het ook went of keert een streepje ja... Ik wist ook niet dat je een eisprong kon detecteren met een zw test...zelf nog nooit meegemaakt.
ok, hehe, nou dat is niet makkelijk fotograferen. ze zijn een beetje donker, kan nergens meer een echt lichte plek vinden. Ze staan in mijn album.
tja echt heel moeilijk dit, als ik niet gelezen had dat een zw test op een eisprong kan reageren had ik gezegd je bent zeker weten zwanger...maar nu ik dat weet dat dat kan gebeuren durf ik niks te zeggen
Zie wel wat maar twijfel of het komt omdat de 2 testen onder elkaar liggen.. Want in negatief zie ik hem eerlijk gezegd niet.
ja, zo denk ik ook. alleen als deze nou ook een minie streepje geeft, betekent dat dan dat de meeste hcg testen ook op het lg van de eisprong reageren?
ik zal m nog een keer proberen saja, maar nu ist helemaal donker hier haha. Edit: het lukt niet, krijg bij elke inval schaduwen. Morgen weer een dag.
Loe, Ik zie je testen dan niet,... Maar wil toch even reageren.... Mijn man is ook gesteriliseerd en ik temp ook.....!!! Van tempen wordt je niet zwanger..!!! ... En met een zeer wisselende cyclus (23-34 dagen)is het handig om inzicht te krijgen in je klok... Tempen is daarvoor juist bedoeld.... Inzicht in je cyclus en dat kan een hoop meer redenen hebben dan alleen maar om zwanger te worden...
waarom plaats je de foto niet gewoon? anders deed je dat toch ook? mensen die commentaar hebben gewoon negeren. wil je hem niet plaatsen? anders ga ik ff vriendjes worden. ben wel heel benieuwd.