Annet, ja, zo is die van mij dus ook. Nou, het lijkt wel duidelijk eigenlijk he.... Weten jullie meteen morgen dat die testen met het groene staafje ook op een eisprong reageren.
Ik denk ook gewoon dat deze op je ei reageert schandalig eigenlijk! Morgen nog even een test doen, waarschijnlijk is die dan weer wit
Hmmm weet niet f je al genoeg kijkers hebt.. Maar vreet bijna mijn nagels op zo benieuwd ben ik naar je test
Nou.. Ik zou inderdaad best blij worden van die streep.. Maar ik heb ook wel eens zo'n streepje gehad dat het niks betekende.. Kan nog alle kanten op... Ik vind hem wel echt roze lijken.. Dat pleit voor hcg.. Spannend!
Loe, vind je het goed als ik ook ff meekijk? Ga je een verzoek sturen....als ik weet hoe dat moet haha.
ja zie hem..roze en duidelijk. had je vorige keer ze minder duidelijk?? mijn advies: over 2dagen een testen, is die streep nog iets duidelijker een cb halen. en dan maar even je man langs de arts sturen om toch te checken. blijft streepje t zelfde dan kun jij mooie testjes piezen
Lastig loe! Idd een knal ovu en ook een licht streepje op die andere zwtest. En van je temp wordt je deze ronde ook niet echt wijzer zie ik. Durf er niks van te zeggen, maar hoop stiekem dat je zwanger bent
Da's een mooie conclusie Rica haha! Nanette, ach ja, ik vond t zo sneu voor je. Maar heb het gevoel dat je je hoop niet moet laten varen hoor. ik ga weer even iemand vriendje maken.....
Rica, vorige keer hing het wel een beetje tussen roze en grijs in. Maar vooral het verschil is dat de streep eigenlijk pas buiten afleestijd of nagenoeg rond die tijd kwam. deze kwam vrij snel.
Apart... Ik heb er niet veel verstand van, zie bij sommige wel iets bij andere niet. Zijn die KV geen indrogers?
wanneer ga je weer testen? zet ze dan ook ff onder elkaar voor de foto ben zeeeeer benieuwd..... of anders cb?? want nu mot je weer 5euro besteden..kun je beter een cb halen. wel minder spannend maar gelijk antwoord.