Bijna 14e week, niet meer beroerd wel kokhalzen

Discussion in 'Zwangerschap' started by Nora1983, Nov 5, 2016.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Nora1983

Nora1983 Fanatiek lid

Dec 21, 2011
    2,624
    4
    38
    NULL
    NULL
    Hoi allemaal,
    ik ben bijna in mijn 14e week vd zwangerschap. net zoals bij mijn 1e heb ik na de 1e maand de bekende kwalen gekregen; beroerd, zeer slechte eetlust, ziek voelen, moe, misselijk maar niet overgeven. en iets nieuws; kokhalsneigingen omdat ik gevoel had/heb dat er iets in mijn keel zit(waar je slikt zeg maar).
    Sinds een week ben ik aardig opgeknapt op alle bovengenoemde punten, alleen nog wel erg moe. Maar ik eet weer beter en meer (lust nog niet alles). Maar ondanks dat ik niet meer het misselijke gevoel heb, heb ik nog steeds kokhalsneigingen, zo vervelend!! het is vooral als ik moe ben of in de stress schiet(lees; puberende peuterdochter die dwars ligt;):D). Oja, en als ik honger heb natuurlijk.
    Ik drink veel water(sowieso dorst)en neem van die gemberzuigtabletten als het echt ff te vervelend word.

Ik vraag me af of er meer meiden zijn die dit herkennen. ik ben dus niet misselijk, en geef niet over. Het is puur kokhalsneigingen.

2. MarTesxx

MarTesxx Lid

Jun 2, 2016
    52
    0
    6
    NULL
    NULL
    Jaa dat herken ik heel erg.
    Ik ben bijna niet misselijk geweest. Maar heb idd ook veel last van kokhalzen.
    Wat ik er tegen kan doen? Geen idee..

3. Sado

Sado VIP lid

May 16, 2016
    19,080
    17,052
    113
    Jep herkenbaar. Nauwelijks moeten overgeven, maar had toch wel dagelijkse meerdere kokhalsneigingen. Nu zelfs met ruim 26 weken nog heel af en toe. Geen idee wat je er aan kan doen, bij mij kwam het vaak bij bepaalde etensgeuren of denken aan bepaald eten, dus dat probeerde ik op een gegeven moment maar te ontwijken.

4. motheroftwo

Dec 18, 2015
    67
    0
    0
    NULL
    NULL
    Dit heb ik ook en is indd super vervelend en hoop ook echt dat het binnenkort weg is.

5. Jillzz

Jillzz Fanatiek lid

Aug 17, 2015
    2,126
    405
    83
    Heb ik beide zwangerschappen gehad. Vooral vieze luchtjes of dingen waar ik daarvoor misselijk van werd. En bij tandenpoetsen. Ging rond de 20 weken over.

Share This Page