Hoi hoi, Voel het sinds een tijdje en dat neemt eigenlijk steeds meer toe: zo'n beurs gevoel op mijn schaambot als ik loop of opsta. Wat is dat en moet ik er wat mee? groetjes, Jolanda
Hoi, Ja, als ik opsta als ik heb gezeten dan voel ik het. Later trekt het dan weer wat weg als ik even loop.
dit is dan van je bekken, kan beginnende bekkeninstabiliteit zijn, ik zou dit bij de verloskundige of gynaecoloog aangeven, zij kunnen je doorverwijzen naar een goede fysiotherapeut of osteopaat, voor eventuele houdingen, veel vrouwen krijgen dit in het laatste trimester, er is vaak niets aan te doen, maar met therapie kun je vaak wel wat langer doorgaan met je allerdaagse dingen
Had gehoopt dat ik geen bi zou krijgen, maar beter er vroeg bij zijn he, bedankt voor je antwoord! Ga woensdag naar vlos dus dan zal ik het gelijk zeggen.
Ik had (en nog steeds wel is) dit ook, maar heb verder nergens last van! Geeft niks, komt gewoon door de druk van de baby naar beneden!
Dat is lekker zeg, dat het verdwijnt ook weer! Ik voel niet alleen dat beurse gevoel in mijn schaambot, of rechts in mijn lies, in mijn onderrug voel ik het ook. Echt steeds als ik opsta, of zit, zoals vanmiddag in de bus. Ik vind het zo gek dat dat in 1 ochtend/dag zo kan verergeren, gisteren en de voorgaande dagen/weken bijna nergens last van!
Het kan bekkenpijn of bekkeninstabiliteit zijn en dat kan in eens de kop op steken. Ik had eerst ook alleen een wat beurs gevoel totdat ik binnen een dag bijna niet meer kon lopen... Om je gerust te stellen: na twee bezoekjes aan de fysio kan ik alles weer (met mate).
Ik voel het juist als ik ga fietsen, zodra ik op mijn zadel ga zetten dan is dat niet prettig. Na 5 min is dit wel weg, maar het is niet lekker.