Vanmiddag om 13:00 bij de VK op controle geweest, alles was goed, ook met doppler weer eventjes naar het hartje geluisterd, klonk prima De baarmoeder lag al 2 vingers onder de navel! Toen ik weg ging had ik ineens pijn schuin rechtsonder mijn navel, heb een paar uurtjes afgewacht maar het trok niet weg. Toch maar eventjes de VK gebeld omdat ik me wat zorgen maakte. De VK zijn tegen mij dat dat bandenpijn kon zijn omdat je aan beiden kanten boven in de baarmoeder ook banden had zitten, ik dacht dat bandenpijn altijd onderin je buik bij je liezen was, daar heb ik met regelmaat bandenpijn. Heeft er hier nog wel eens iemand rechts- of linksboven in de baarmoeder last van bandenpijn?
Heb ik ook regelmatig voor gehad. Heel vervelend, maar toen ik wist wat het was maakte ik me er geen zorgen meer om. Lekker rustig aan doen als dat kan, gaat vanzelf weer over.
Dat is geruststellend om te horen, ik had zelf nooit ervan gehoord dat je bandenpijn bovenaan de baarmoeder kon hebben eigenlijk Dacht echt dat het alleen maar onderin de buik was en heb nu ook wat rustig aan gedaan en het is ook gezakt gelukkig
Dat heb ik idd ook af en toe... Even rustig aan doen, helpt vaak bij mij en zo te lezen ook bij jou Willen we toch teveel