16 weken zwanger en slapen

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Bertha1, 13 okt 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Bertha1

Bertha1 Actief lid

29 apr 2014
    123
    0
    16
    NULL
    NULL
    Ik kan echt niet meer de hele dag slapen terwijl ik wel moe ben.
    Ik lig gewoon niet lekker. Ik ben een buik slaper maar dat is nu al niet meer prettig. Op mijn zij gaat enigszins in 1 bepaalde houding en mijn rug slaapt niet lekker. Heb ik nooit gevonden. Daarnaast lijkt mijn slaap ook om 3 uur maar om half 6 val ik in slaap voor een half uur.
    Wat kan ik doen? Heeft er iemand een tip?

2. Drieka

Drieka Niet meer actief

Ik slaap ook veel lichter de laatste 2 weken, wordt snel wakker en kan soms ook mijn houding niet vinden.

Ik vind op de linkerzijde het lekkerste slapen en het schijnt ook het beste te zijn voor de kleine en de baarmoeder. Op de rug sliep ik ook graag maar vind ik nu echt niet fijn meer :(

3. Love1990

Love1990 Niet meer actief

Rond jou termijn sliep ik ook al weken slecht. toen heb ik een voedingskussen gekocht, op aanraden van m'n vk! Echt DE oplossing voor mij!

4. Me84

Me84 Fanatiek lid

18 mrt 2014
    1.180
    363
    83
    Idd met een voedingskussen gaan slapen..helpt wel om wat lekkerder te liggen..
    En helaas er ook maar aan wennen dat je voorlopig niet meer zo lekker gaat slapen waarschijnlijk..
    Ik kijk ook zo uit om weer op mijn buik te kunnen slapen straks!

5. Bizzy

Bizzy Fanatiek lid

30 okt 2007
    2.828
    2
    36
    thuisblijf moeder
    rotterdam
    Ik slaap half op zij half buik hahaha en dit vind ik nog wel goed vol te houden met een kussen tussen me benen.
    Zo heb je minder gewicht op je buik.
    Slecht slapen is hier door de nachterlijke toilet bezoekjes

6. Joiedevivre

Joiedevivre Bekend lid

1 aug 2014
    717
    0
    0
    I know! Ik wordt elke paar uur wakker. Met een (voedings)kussen slapen werkt wel echt. Gaat een stuk beter. ik werd helemaal gek van alleen op links liggen, zere heup enzo ;) Dus toen maar even navraag gedaan bij mijn gynaecoloog. Die zei dat het niet uitmaakte of je op je linker of rechterzijde sliep..

7. Maartt

Maartt Fanatiek lid

30 mrt 2011
    4.843
    725
    113
    Oh ik kijk ook echt niet uit naar de periode dat ik niet meer op m'n buik kan slapen. Gaat nu nog prima.

Bij m'n dochter kon ik op het laatst alleen nog maar slapen in een zithouding met mijn benen omhoog hahaha. Maar dat was letterlijk een dwarsligger.

8. Boris10

Boris10 Niet meer actief

Hier precies zo gedaan met de 2 zwangerschappen. Ging prima tot het einde van de zwangerschap. Ik gebruikte alleen mijn vriend als kussen om mijn been op te leggen haha

9. Bertha1

Bertha1 Actief lid

29 apr 2014
    123
    0
    16
    NULL
    NULL
    Bedankt voor de tips. Ik ga hiermee aan de slag. Eens kijken wat kan.

Deel Deze Pagina