vakantie periode en tijdstip stofzuigen...??

Discussie in 'De lounge' gestart door Melanina, 9 jul 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Melanina

Melanina VIP lid

20 mei 2008
    9.070
    0
    0
    Pedagogisch medewerkster
    Spijkenisse: Eindelijk na 13 rondes zwanger !!!!
    Goedemorgen meiden ik ben nu druk met me huishouden bezig en moet zo stofzuigen ben dit keer aan de late kant vind ik zelf maar hoelaat zouden jullie het acceptabel vinden om te stofzuigen.

Ik woon in een rijtjeshuis btw

2. Marieke1983

Marieke1983 Niet meer actief

Ligt eraan wie de buren zijn. Wij hebben studenten als buren dus ik stofzuig nooit voor 9 uur.

3. Melanina

Melanina VIP lid

20 mei 2008
    9.070
    0
    0
    Pedagogisch medewerkster
    ik heb een ouder echtpaar en een gezin naast me wonen .

4. Luuz

Luuz VIP lid

16 aug 2008
    23.842
    2.610
    113
    Hier
    dat blijf ik in de zomerperiode gewoon s morgens vroeg doen voor ik de kinderen afzet en doorga naar mn werk.. hier is het ook gehorig maar kan me niet voorstellen dat iemand er last van heeft als ik in 5 minuten mn kamer doorga..

5. 0Zebra0

0Zebra0 VIP lid

6 nov 2010
    10.813
    0
    36
    Noord-brabant
    Misschien ben ik helemaal niet netjes maar ik hou er echt geen rekening mee met hoelaat ik ga stofzuigen hoor.
    tuurlijk niet midden in de nacht maar tussen 06.00 en 23.00 stofzuig ik wanneer ik zin heb ;)
    Ligt er natuurlijk ook wel aan hoe gehorig je woning is, ik hoor hier in ieder geval nooit de buurvrouw stofzuigen of iets anders en het is er toch altijd schoon

6. sunshine1976

sunshine1976 Fanatiek lid

14 sep 2009
    1.131
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoor jij de buren stofzuigen?

7. Marieke1983

Marieke1983 Niet meer actief

Ja wij wel. Vind het niet erg we rekening mee te houden, die studenten houden ook rekening met ons en we hebben nooit last van ze omdat ze weten dat wij kinderen hebben. Zo fijn!

8. Strijkkraal

Strijkkraal VIP lid

11 apr 2008
    10.680
    3.692
    113
    Daar houdt ik dus echt nul rekening mee. Ik werk meer dan fulltime en ik stofzuig dus gewoon 's avonds laat. Ik heb echt nog geen buur gehad die zich daar druk om maakt

9. Melanina

Melanina VIP lid

20 mei 2008
    9.070
    0
    0
    Pedagogisch medewerkster
    Ik vind het wel belangrijk om rekening te houden met me buren hun hebben ook mega veel rekening gehouden in de baby periode van onze dochter. Kwamen vragen of ze konder borren enz.
    Maar ik stofzuig dus steeds laat maar nu met het mooie weer soms wil ik er ook wel eens op uit enz.

10. Luuz

Luuz VIP lid

16 aug 2008
    23.842
    2.610
    113
    Hier
    ik hoor mijn buren ook wel stofzuigen, maar heb daar geen last van. we hebben beide kinderen trouwens dus zijn er beide vrij vroeg uit..

11. Melanina

Melanina VIP lid

20 mei 2008
    9.070
    0
    0
    Pedagogisch medewerkster
    MIjn buren slapen dus uit en ik zou het vervelend vinden als ze door mij wakker zouden worden.

12. Mams136

Mams136 VIP lid

26 jun 2007
    22.837
    0
    0
    achterhoek
    Ik hou daar geen rekening mee. Hoor hun stofzuiger ook niet (of zouden ze vegen??hahaha) dus ik ga ervanuit dat ze de mijne ook niet horen.
    Als ik snachts wat laat vallen ga ik het toch ook niet laten liggen tot de volgende dag omdat ik snachts niet mag stofzuigen?

13. Kimmeding

Kimmeding VIP lid

13 mrt 2008
    6.167
    1
    38
    begeleidster verstandelijk gehandicapten
    lelystad
    Nou ja dan is het niet zo heel moeilijk als jij er rekening mee wil houden zou ik rond 9.00 stofzuigen.
    Vind 8.00 erg vroeg

14. MamavanEL

MamavanEL Niet meer actief

Ik stofzuig wanneer ik dat wil (natuurlijk niet 'snachts) en heb nog nooit klachten gehad van de buren.
    Ik woon ook in een appartementencomplex dus waarschijnlijk weten ze dan niet eens waar het vandaan komt :D

15. Beaujuulais

Beaujuulais Fanatiek lid

15 sep 2008
    2.803
    70
    48
    Vrouw
    Serieus nog nooit over nagedacht ... Maar heb dan ook nog nooit de behoefte gehad om om 8 uur te stofzuigen ;)

Als het eenmalig is zou ik het gewoon doen, dan even helaas voor de buren maar het kan niet anders.
    Gaat het je vaker gebeuren zou ik de buren vragen of ze het geluid van de stofzuiger horen en eventueel een afspraak er over maken.

16. kippiekip

kippiekip Niet meer actief

ik zal eerlijk zeggen dat ik met stofuigen echt geen rekening houd met de buren, heb er eigenlijk nog nooit bij stil gestaan.

Als ik de hele dag weg ben stofzuig ik gewoon vroeg in de ochtend.

17. Duchess

Duchess VIP lid

26 jan 2006
    11.503
    3
    38
    Eindhoven
    Wij wonen erg gehorig (zijn nu gelukkig aan het isoleren) en ik hoor de buurvrouw wel stofzuigen, maar niet zo hard dat we er ook wakker van worden. Ik zuig dus altijd gewoon.
    Mijn buurman aan de andere kant werkt snachts dus ik ga niet bijv de trap zuigen 's ochtends (die zit tegen zijn huis) daar houd ik dan wel rekening mee. Maar gewoon gauw de woonkamer zuigen doe ik gewoon wanneer ik het wil, maar sowieso is dat meestal later op de ochtend.

18. Melanina

Melanina VIP lid

20 mei 2008
    9.070
    0
    0
    Pedagogisch medewerkster
    8 uur vroeg hahah dat is voor mij al laat maarja ik was al om half 4 wakker hahahah . Nou heb net de boel beneden gedaan zo nog ff boven doen en het huis kan er weer tot woensdag tegen morgen werken we dus dan is er niemand om de boel vies te maken op de vogels na.

Ik vind het heerlijk smorgens alles doen zodat zoey lekker een fris huisje heeft om te spelen.

19. Kimmeding

Kimmeding VIP lid

13 mrt 2008
    6.167
    1
    38
    begeleidster verstandelijk gehandicapten
    lelystad
    Amaar hoe laat doe je normaal stofzuigen dan?

Hier zijn we er pas tegen 8.00 uit dus tja.

20. debby82

debby82 VIP lid

18 nov 2008
    25.903
    1
    0
    Hypotheekacceptant
    zaandam
    je hoeft toch niet perse s ochtends stof te zuigen, kan toch ook gewoon s middags of even voor het eten ofzo?
    Ik heb daar echt geen vaste tijd voor.
    Maar goed ik hou daar ook geen rekening mee want ik heb een vrijstaand huis.

Maar goed als jouw buren komen vragen of ze kunnen boren lijkt het me heel simpel. Bel even aan, vraag vanaf hoe laat je kan stofzuigen en je weet het!

Deel Deze Pagina