Hallo allemaal, 6 maart heb ik een miskraam gehad, was al 10 weken en 2 dagen zwanger. Ik vraag me af hoe groot de kans is op een tweeling, waarvan 1 vruchtje verloren is. En wat de symptomen zijn. Graag hoor ik hier meer over. Ik weet dat dat met een echo te zien is, maar de afspraak heb ik 19 maart. Zolang wil ik dus niet wachten. Groetjes
Ik zou zelf proberen om dit verlies te aanvaarden en niet te veel op een wonder hopen. Alleen om je de teleurstelling te besparen. Waarom vraag je niet om een eerdere echo. Na een miskraam mag je daar heus wel om vragen hoor! Je kunt altijd zeggen dat je ongelofelijk veel buikpijn hebt. Maar in elk geval sterkte ermee!
Dat willen ze niet. Althans, de huisarts wil mij niet doorverwijzen. Ik hoop niet, maar dat gevoel heb ik. Ik heb dit verlies al geaccepteerd en ben best nuchter hierover, ben mijn kind kwijt, daar kan ik niets meer aandoen. Alleen wil ik het wel weten of de kans bestaat op een andere vrucht, zodat ik daar rekening mee kan houden met bepaalde voeding, dragen van zware dingen enz.
heb je al een echo gehad? de kans dat je zwanger bent van een 2ling is klein maar niet onmogelijk heb vorige jaar ook 1 van een 2ling verloren en 2e kindje is wel blijven zitten... ik zou als je twijfelt toch even vragen of ze je door willen sturen voor een echo dan weet je het zeker
de kans is heel gering maar ik vraag me af of je eerder al een echo hebt gehad waar ze twee vruchtzakjes zagen dat je hier aan denkt of is het een gevoel? succes liefs miriam
Een vriendin van mij was ook zwanger van tweeling. Van eentje heeft ze miskraam gehad andere bleef gelukkig wel zitten. Maar heb je al 2 op echo gezien? Anders inderdaad niet teveel op hopen kans is vrij klein en wordt teleurstelling misschien alleen maar groter. Sterkte!
Ik heb vorig jaar ook een een miskraam van 1 van een 2ling gehad met 5w 2d, 4 dagen later zagen we op de echo dat er nog een kindje zat. Helaas hebben wij omdat een infectie roet in het eten gooide ook afscheid moeten met 6w 2d van dit kindje. Dus idd wat de anderen al schrijven, de kans is klein, maar het zou kunnen. Heel veel sterkte! Dikke knuf Naatje
|Ik hoop dat je inmiddels al wat meer weet. Bij ons was het zo dat we een miskraam hadden, vruchtje is opgevangen en door vk onderzocht. Afgelopen vrijdag gingen we voor een echo om te kijken of bm mooi schoom was. En tot onze grote verbazing knipperde er een hartje. Ben nog aan het vloeien van de eerste miskraam maar moet geen belemmering voor ukkie zijn. |Ik hoop dus echt dat hij/zij het gaat redden.
Zo dat is goed nieuws! Nou bij mij zagen ze ook wel iets op de echo, maar ze wisten niet wat, maar zeiden wel dat het in ieder geval geen kindje is. (Toch dacht ik ff op de uitwendige echo een kind te hebben gezien). Verder voel ik me nog steeds zwanger, ben oververmoeid, hoofdpijn, rugpijn, bandenpijn, buik groeit nog, borsten zijn nog gespannen en heb nog rare trekjes, moest vandaag bijv een turkse pizza met extra sambal hebben, het moest gewoon en verder heb ik nog last van emoties. Dus ik weet het niet meer. Ga wel een test doen en de arts bellen dinsdag. Ik wil nu weten wat er met me is en wat zij daar zagen op de echo. Als ik niet verder geholpen word, heb ik een familielid dat verloskundige is in een andere stad, dan ga ik daar maar eens langs. Want ik word beetje knettergek. Wel is het bloeden na 17 dagen gestopt, maar vaginaal vochtverlies is wel roze en niet meer wit. Dus ik weet t allemaal niet meer... ik weet ook niet waar ik heen moet om hierover te praten en meer duidelijkheid te krijgen. heb t een beetje hier op t forum geprobeerd, maar dat helpt niet egt. ben beetje depressief aan t worden.