Pijn

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Allahinkulu, 2 jul 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Allahinkulu

Allahinkulu Fanatiek lid

16 jan 2006
    3.608
    4
    38
    Vrouw
    Turkije
    Ik word gek van de kwaaltjes die opeens komen opsteken..
    Ik heb steeds een vreselijke hard buik..maar dan nie tmijn buik..maar mijn maag...eigenlijk alsof mijn maag en alle organen die daar zitten naar boven worden geperst..krijg het ook echt benauwd...de rand om mijn maag..dus onder mijn borsten doet zo'n vreselijke pijn...en precies opdezelfde plek maar dan op mijn rug heb ik een punt die vreselijk pijn doet alsof er een stok van mijn voorkant door mijn rug gestoken wordt...weet echt nie tmeer wat ik moet doen..zitten liggen..alles doet pijn!!!! Herkent iemand dit? En heeft iemand tips voor me??

2. Nadje

Nadje Actief lid

7 okt 2005
    335
    0
    0
    Ik had er tot de 30ste week ook last van dat het voelde of alles in de klem zat, nu is de baby en mijn hele buik wat gezakt lijkt het wel en heb ik weer ademruimte.

3. pinguin72

pinguin72 VIP lid

7 jan 2006
    7.832
    1
    38
    Ik heb hetzelfde Gulay en geen idee wat ik er tegen zou moeten doen.
    Ik merk dat lomp onderuitgezakt zitten het meest comfotabel is, maar snachts heb ikd aar niet zo veel aan.
    Ik heb het een paar dagen wel dan weer niet.
    een vriendin vertelde me ( ze is verloskundige) dat je ribben wat aan opzij worden gedrukt door de zwangerschap en dat het daardor zou komen.

hoe is het met die harde buiken die je zoveel had? Beter nu je in Nederland bent?

4. Allahinkulu

Allahinkulu Fanatiek lid

16 jan 2006
    3.608
    4
    38
    Vrouw
    Turkije
    Ik heb nog steeds harde buiken...maar niet meer zo dat ik vreselijke maagpijn krijg. Kwam wellicht ook door weersverandering en eten. Het is iniedergeval over. Maar heb wel elke dag de bovenstaande pijntjes bah bah bah. En niets aan te doen dus..

5. wendy1611

wendy1611 Fanatiek lid

14 mei 2006
    2.463
    0
    0
    Inderdaad weinig aan te doen, je baby groeit en gaat steeds meer ruimte in beslag nemen. Hierdoor kunnen je maag en je longen in de verdrukking komen en kan een benauwd gevoel geven.

Wat mij destijds erg hielp was zo rechtop mogelijk gaan zitten, staan lopen etc. Wanneer je kindje gaat indalen zal je meer ruimte krijgen en voelt het ook meer comfortabel..

Liefs Wen

Deel Deze Pagina