hoi het is nu 7 maanden geleden dat ik gestopt ben met de pil. Fijn na een paar schommilingen in mijn cyclus ben ik na 2/3 maanden helemaal ontpilt. Kreeg weer regelmaat in mijn cylus. Tijdens de eerste maanden nadat ik gestopt was met de pil, dacht ik heel vaak aan zwangerschap maar dat was niet zo. Het was dus ontpillen. Mijn NOD is op 2 juli, nog 3/4 dagen. Maar heb sinds gisteren het gevoel van ongi, alsof ze komen. Ik ga naar de wc maar er is niets. Ontpillen nog steeds? toen voelde ik het wel een paar dagen van te voren? Normaal gesproken voel ik die pijn, als ik ook echt ongi ben geworden. Mijn baarmoedermond is dicht maar voelt heel glad aan, net als in de vruchtbare periode. kan ik nog steeds aan het ontpillen zijn?
Phoe, spannend. Het zou kunnen dat het nog steeds ontpillen is, maar het kan natuurlijk ook goed nieuws zijn. "Rustig" afwachten en als je het niet wordt even een testje doen.
nog steeds niet ongi vandaag zou ik ongi moeten worden maar ze zijn er nog steeds niet. Temperatuur & baarmoederhals zijn nog steeds hoog. Ik heb sinds vandaag meer last van klodderige witte afscheiding. Ik wil morgen ook nog even wachten voor de zekerheid. Als ik het morgen ook niet ben. ga ik dindsdag ochtend testen.
Hoop dat ze vandaag ook niet komen. Toch wil ik achteraf geen teleurstelling. Ben eigenlijk best wel bang, ik heb af en toe het gevoel dat ze er zijn, dan zit ik op de wc en niets.. nada.. ik weet nog niets wil ook niet veel weten. mijn moeder vroeg gisteren of ik ongi was geworden, nee;zei ik en ik voegde toe dat ik ook niet zo veel kwaaltjes heb hoor, toen zij ze dat het bij haar na 10 dagen overtijd pas kwam, dus de echte kwaaltjes, ik kon nu ook nog niets voelen volgens haar, ik vind het wel super lief van mijn eigen moeder dat ze net als een vriendin belt en vraagt en advies geeft. ik heb vrijdag testen besteld, vanavond zal ik ze wel hebben. morgen ochtend kan ik testen. het zijn voor mij echte spannende momenten. . .