ik merk dat ik de laatste tijd vanzelf s'nachts op mijn rug draai. als ik op mijn zij lig, maakt niet uit welke, dan trapt de baby vaak flink. op mijn rug niet of minder. doe het echt onbewust. wordt er ook niet naar van ofzo. maakt het dan uit of ik op mijn rug slaap? (behalvev voor mijn vriend want ik maak nu meer herrie als ik slaap) maar ik bedoel het dus voor de baby?
Nee, maakt niets uit. Als je er last van krijgt, draai je vanzelf weer bij. Ik heb dit toen ook aan de vk gevraagd, zij gaf bovenstaand antwoord.
nee hoor,,het kan zijn (bij mij weer wel natuurlijk) dat je onwijs veel rugklachten krijgt,omdat er zenuen bedrukt komen omdat je baby daarop rust,, dat heb ik dus,,maar verder kan het geen kwaadm,,ik pers vind het niet lekker liggen! doei doei
Nee hoor maakt niks uit. Ik kan niet op mn rug omdat er dan een ader afgeknelt wordt onder mn baarmoedr, wat ervoor zorgt dat ik flauwval. Maar anders lag ik mooi op mn rug, heerlijk!
Dan kan je lekker op je rug liggen Als ik op mn rug draai in mn slaap, word ik vanzelf wakker omdat ik super misselijk ben, en helemaal duizelig. Je wordt er dus vanzelf wakker van als het niet goed gaat
lig ook nog steeds regelmatig op mijn rug hoor. nergens last van... je wordt inderdaad vanzelf wel wakker
Ik draai me ook in mijn slaap op mijn rug. Vaak vind ik het ook lekker om even op mijn rug te liggen. Heb bekkenklachten en de bekkentherapeute, raadde het me juist aan om af en toe plat op mijn rug te gaan liggen, zodat alles even tot rust komt. Dus zolang je je niet vervelend gaat voelen is er niets aan de hand!
Ohhh Moonlight ik ben jaloers op jou! Ik heb ook bekkenklachten, en ik ga soms toch even snel op mn rug liggen, maar langer dan een minuut hou ik het niet vol, dan val ik echt flauw. Maar tis zooo lekker om even op je rug te kunnen liggen, als je bekken zeer doet!