ik heb sinds vanavond en giga veel pijn in mijn onderbuik. en als ik ga zitten krijg ik zo'n druk op mijn onderbuik. kan bijna niet normaal gaan zitten. dus gaat maar een beetje scheef zitten. weet iemand wat dit kan zijn? ik heb verder geen vruchtbaar slijm. liefs diane
kan dat echt zo zeer doen. ik had wel toen we bezig waren van ons eerste kindje steeds als ik mijn eisprong had pijn links of recht in mijn buik, meestal links waar je eierstokken zitten. en dan heel veel rekbaar slijm. maar nou gewoon over de hele lengte heel laag onderin. en zeker als ik ga zitten weet niet hoe ik het uit moet leggen maar dan krijg ik zo'n druk op mijn buik. net of ik op mijn baarmoeder gaat zitten. zou dat echt mijn ei zijn.
Heb je links of rechts pijn? Je kan trouwens door een eisprong er behoorlijk last van hebben... En na je eisprong kan je ook pijn hebben t.g.v een ovulatiebloeding dan heb je ook vaak last van je onderbuik, in principe zou dit na 2 -3 dagen minder moeten worden...
nee het ziet niet aan 1 kant of links of rechts. had dat wel toen we voor ons eerste kindje gingen dus toen herkende ik mijn ie altijd. en had dan ook veel slijm. maar het is nou over de hele lengte van mijn buik,heel laag. en vooral met zitten oooh gaat dan door de grond dus ga maar scheef zitten. dit heb ik nog nooit gehad. en het gekke heb helemaal geen rekbaar slijm. juist witte melk achtige slijm.
het lijkt wel op heel erge ongi pijn maar dan 10 keer erger. heeft iemand dit ooit ook mee gemaakt. denk dat ik zo maar ga slapen zelfs met lopen doet het echt zeer.
je ei horfbje niet altijd links of rechte te voelen, kan ook in het midden,dat heet middenpijn, google maar eens op eisprong + middenpijn