Wie heeft er ervaring met de kruidvat zwangerschaptest?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door AnnaS, 28 nov 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. AnnaS

    AnnaS Fanatiek lid

    25 nov 2005
    1.096
    0
    0
    Agent
    Drenthe
    Ik ben nu ook al bijna een week overtijd.
    Twee dagen naar mijn NOG heb ik negatief getest, vandaag heb ik mij een kruidvat test gekocht en nu geeft die dus aan dat de test goed is gedaan alleen ik zie niet eens streepjes!!!
    Vet irrietant!
     
  2. Silvie

    Silvie Fanatiek lid

    16 aug 2005
    3.910
    0
    0
    Woerden
    Ik had ze daar ook gehaald .. en ben nu 20 weken zwanger .. bij mij deed hij het dus wel ..
    Maar irri is het wel jah dat je helemaal geen streepje krijgt ..
     
  3. Mar

    Mar Actief lid

    4 okt 2005
    132
    0
    0
    Rotterdam
    Zie je ook geen controle streepje in het rechter venster?? In het linker venster komt alleen een streepje als je zwanger bent....

    Liefs,
    Mar
     
  4. Sientje

    Sientje Fanatiek lid

    4 mei 2005
    2.747
    0
    0
    Mama
    alleen als je ook een controle streepje ziet is de test goed gegaan,als je dus helemaal geen streepjes krijgt is t waarschijnlijk niet goed gegaan.
    Mijn ervaring met de Kruidvat test is ok, maar ik vond de ClearBlue echt het fijnste en meest duidelijk.
    groetjes Sarina
     
  5. Cynthia

    Cynthia Actief lid

    6 sep 2005
    243
    0
    0
    Ik heb de kruitvattest gedaan bij 4 dagen overtijd. Ik dacht dat ik toch niet zwanger zou zijn en wilde er dus geen dure test tegenaan gooien die ik kon bewaren. Nou, mooi dat hij positief was! Echt hele duidelijke strepen trouwens. Alleen jammer dat ze na een halve dag verdwenen zijn...
     
  6. anja

    anja Actief lid

    10 okt 2005
    104
    0
    0
    Ik ben er ook heel tevreden over. Ik was toen 5 weken als mijn test positief bleef te zijn. Ik had 2 duidelijke streepjes. De streepjes staan er nog steeds
     
  7. AnnaS

    AnnaS Fanatiek lid

    25 nov 2005
    1.096
    0
    0
    Agent
    Drenthe
    Ik zou toch wel moeten afwachten.
    Omdat ik een hele regelmatige cyclus en nu op moment toevalig ook bezig ben om zwanger te worden, vind ik het wel raar als je menstruatie uitblijft.

    De controlestreep kwam er vaag doorheen, maar was wel te zien.
    Bij uitslagvakje moet je gewoon zo goed kijken als er een streepje zit, er zit wel een streep maar is voor mij zo onduidelijk.

    Als ik eind van de week nog niet ongi ben ga ik naar de huisarts.

    Bij mijn vorige zwangerschap heb ik getest toen ik al 10 weken zwanger was. :confused:
    Die test gaf duidelijk positief!
     
  8. Paula28

    Paula28 Actief lid

    10 nov 2005
    242
    1
    0
    Mama
    Ik heb toen ik zwanger was van Lorenzo de Kruidvat test gedaan en was echt binnen 2 sec een 2e streep te zien!! De test heb ik nu nog steeds en dat is alweer bijna 4 jaar geleden!!!!! :) :) dus bewaren kan dus wel met deze test.

    Toen ik in aug dit jaar zwanger was heb ik een test gedaan van de DA die duurde erg lang voor ik streepjes zag, daar moet je 3 min op wachten vond dat wat minder.

    Voor de rest heb ik nog geen andere tests gebruikt maar denk dat ik het gewoon hou op de test van kruidvat!

    Liefs Paula
     
  9. Jaimy

    Jaimy Lid

    6 nov 2005
    91
    0
    0
    Breda
    wel mee getest maar niet zwanger,helaas,kan dus niet zeggen of ze werken....
     
  10. AnnaS

    AnnaS Fanatiek lid

    25 nov 2005
    1.096
    0
    0
    Agent
    Drenthe
    Hoi meiden!

    Nou de test was waarschijnlijk toch wel eerlijk en vanmorgen mijn ongi gekregen.

    Op naar de 3de ronde! :)
     
  11. sas24kia

    sas24kia Bekend lid

    26 sep 2005
    653
    0
    0
    Succes in de volgende ronde!
     
  12. Jolanda

    Jolanda Fanatiek lid

    26 jul 2005
    3.281
    0
    0
    Noordwolde Friesland
    Jammer
    Succes in de komende ronde!!

    Groetjes
     
  13. Silly

    Silly Fanatiek lid

    24 okt 2005
    1.537
    0
    0
    Had ook Kruidvat test gebruikt; die was negatief maar ik was dus ook niet zwanger :cry: .
    De teststreep (of de test goed uitgevoerd was) was duidelijk te zien.
    Ik heb nu weer een Kruidvat test liggen voor de volgende keer.
    Ze zijn veel voordeliger en ze zullen echt wel werken.

    Nou nog dat tweede streepje!!!!!!!!!!! :) .

    Silly
     
  14. Kiz

    Kiz Bekend lid

    21 nov 2005
    973
    0
    0
    Ook bij mij was de kruitvat test goed en duidelijk. Al meteen verscheen ook streepje nummer 2, en ze staan er nu (8 dagen later) nog gewoon in...Ik wist niet eens dat ze met een goedkopere test konden vervagen :oops: , maar dat is bij mijn test dus niet het geval...(als het wel zo was geweest, was ik waarschijnlijk in paniek geraakt ;) )
     

Deel Deze Pagina