De titel zegt het al... Ik ben niet te genieten!! En het ergste is dat ik me ervan bewust ben maar er niets aan kan doen. Maak constant maar excuses naar alles en iedereen in de hoop dat het mijn afschuwelijke gedrag compenseert... Volgens mij kom ik iedereen zijn strot uit! Herkent iemand dit, had het bij de eerste niet. Begin mezelf zelfs stom te vinden... HELP!
haha ja ik ken me er wel in vinden. Ben ook niet te genieten en snauw me mannetje helemaal af. Die is me ook al zat en hij moet nog zo'n lange rit. Ben ook nog maar 8 weken (volgens mij en 6 volgens de echo) zwanger. Succes ermee.
Hier nog zo iemand. Alles irriteerd me mateloos en ben echt niet te genieten. Alleen bij mijn zoontje kan ik precies nog lief doen. Het zullen weer een lange 9 maanden worden voor mijn ventje... Succes ermee... en het zal wel ooit overgaan
Ik heb dit ook gehad. Vooral in het begin tot aan het midden van mn zwangerschap kon ik vrij 'agressief' uit de hoek komen , naar zowel bekenden als onbekenden. Moet zeggen het is nu echt een stuk minder is, gelukkig!
dat klinkt echt heel erg bekend... Ik was in het begin van mn zwangerschap alleen maar moe en kattig... iedereen die ook maar iets zei was een idioot en er kwam niet vaak iets vriendelijks uit. Ben nu een heel stuk verder in de zwangerschap en het is gelukkig een heel stuk minder geworden kan nog steeds wel iets minder hebben en ben sneller moe maar t kattig doen om niks is voor een groot deel voorbij.(er is dus nog hoop ) en t stomste... bij de zwangerschap van mn zoontje heb ik echt helemaal nergens last van gehad. Liefs Deb
Oja, ik ben over het algemeen redelijk te hebben maar je moet (vooral) 'sochtends niet veel van mij verwachten, ik heb echt een ochtendhumeur waar je bang van word, had ik normaal nooit.
Zullen we een kudde vormen, doe ik ook mee!? In het begin niet te genieten door de misselijkheid en de vermoeidheid, toen ging het beter, toen een soort van depressie van 6 weken, toen ging het beter en nu ben ik het zat, kortom, een echte DRAAK en ik weet het en vind mezelf niet eens meer aardig.....! baby kom er maar uit!
Oh meiden wat erg! Hahahaha! Dat van die kudde vind ik een goed idee, let's do it! Hoop echt dat het niet tot het eind zo blijft hoor, vind het zelf ook helemaal niet gezellig. Ben liever vrolijk, maar ja... hormonen he? Vandaag zei iemand op m'n werk tegen me: "misschien moet je alvast wijdere broeken gaan kopen, voel je je vast een stuk beter..." ik hoor alleen maar: "Je bent een vetzak!" Dat liep uiteraard niet goed af, heb na een uurtje maar weer m'n excuses gemaakt voor mijn uitbarsting... maar eisde wel vanaf heden alleen nog maar complimenten natuurlijk! pffffffff vermoeiend hoor!
Eigenlijk schaam ik me diep voor hoe ik was bij de eerste.. Ik ben normaal wel direct, en soms tactloos maar agressief absoluut niet! Naast hele rare denkbeelden en angsten (létterlijk beren op de weg zien) was ik ook van alles tegelijk. Blij, verdrietig, opgetogen, woest, en dat woest overheersde toch best wel. Ik reed mensen omver met boodschappenwagentjes, gooide servies kapot en schreeuwde zelfs tegen mn buik dat ik tegen de hoek van een tafel zou lopen als dat geschop nu niet klaar was... Wat me bezielde, stress en horonen denk ik. Zelfs mn vriendinnen werden bang van me, en daar moest ik dan weer heel hard om huilen natuurlijk! O, en schoppen en slaan in m'n slaap (vooral op m'n man.. ) Na de geboorte was het ook meteen weer over, en nu heb ik nergens last van GELUKKIG!
Misschien dat je mijn gezin even een PBtje wil sturen, geloof dat die er minder lol om hebben #-o Maar goed, kan net lang meer duren voor ze eruit is, alhoewel ik er momenteel van overtuigd bn dat ik toch echt de trotse bezitter ben van de eerste baby die WEL blijft zitten
ihihihi ik kom er ook ff bij.. in het begin van mn zw.schap was ik supergemeen!!! heel zielig voor mn mannetje maar gelukkig heeft ie zo ontzettend veel geduld gehad. tot een week of 14 duurde mn monsteraanvallen daarna waren ze verdwenen. nu ben ik 31 weken en i kbegin langzaamaan weer te veranderen in godzilla, omdat ik het zwanger zijn een beetje zat ben nu en ik steeds minder kan moet ik het ff afreageren op helaassss mn mannetje (zucchhttt zou hij ooit nog een tweede van mij willen), collegas, onbekenden, bekenden, mensen die bij ons in de zaak komen en keer op keer vragen.. en ??? hoelang nog!!!! i know ze bedoelen het aardig en ik geef ook netjes antwoord terug hoor maar van binnen vreet ik ze allemaal op en zeg ik stiekem allemaal gemene dingen.
haha, ik ben ook een bitch eerste klas momenteel. Maar gelukkig kijken mensen er allemaal doorheen. Op me werk houd ik gewoon me mond dicht, mits het niet kan natuurlijk. Maar thuis ooooof me vent, me ouders iedereen krijgt het zwaar te voorduren. ze zeggen allemaal ach nog ff en dan ben je weer je zelf , dus gelukkig zijn ze zo helder om het weg te wuiven. zelf zit ik er idd mee maar probeer er niet te veel mee bezig te zijn want dan wordt de kribbigheid alleen maar erger. omdat ik me dan over me zelf nog eens erger. hihihi excuus aanbieden is ook het enige wat ik er steeds aan kan doen, en ja klussen in het huis, afreageren met een zaag of hamer waar het noodzaak is, is ook wel lekker
Hier ook eentje Ook ikke heb erg veel last van me hormonen deze zwangerschap, reageer ook best agressief terwijl ik dat nooit doe normaal, niet dat ik iemand sla ofzo, maar ook mijn mannetje word er niet echt vrolijk van.
whahaha zie nu net pas mijn banner "i can now recognize mommy;s moodswings from the distinct sound of glass breaking and manical screaming "
hoi hoi pfff het is net of ik mezelf hoor praten zeg! ik ben ook echt niet te genieten ik heb momenten dan denk ik bij me eigen ook waar ben ik in godsnaam mee bezig!!! hormonen je kunt er niks aan doen ooit gaat het voorbij
nou het breken van glass niet alleen me teddybeer fijnknijpen ( gevonden in een doos dacht mooi afreageer ding )en scheeuwn doe ik ook niet echt, maar om nu te zeggen dat ik vriendelijk ben en me toon zacht houd hahahahaha
ben zo blij dat ik niet de enige ben... als het weer gebeurd zal ik mijn man even dit topic laten lezen hahaha!! xxx