He dames, Ik ga vanavond voor de 1e afspraak om ons kindje te bekijken!!! Ben zo benieuwd en vind het ook heel spannend natuurlijk... ik zal laten weten hoe het geweest is Groetjes, mammamia
Hallo dames, Nou gisteren dus 1e afspraak gehad bij de Vk. was dat ff een tegenvaller zeg, bah! Ze ging eerst met zo'n ding over men buik, maar toen kon ze nog niet goed iets zien. Toen ging ze vaginaal en zag ze wel een vruchtje zitten, maar eerst helemaal geen hartactiviteit en iets later zag ze toch wel heeel licht iets bewegen. Maar of het goed gaat komen? Ik moest ook rekening gaan houden met een miskraam Ik dacht zelf dus dat ik al meer dan 8 weken zwanger was, maar volgens hun berekening kwam ik gisteren op 6 weken en 5 dagen. Maar dan is het hartje toch ook nog zich aan het ontwikkelen? Ik weet het niet meer, het voelt allemaal heel dubbel... volgende week donderdag mogen we weer terug komen om te kijken of er nog iets veranderd is. We gaan zelf wel van het ergste uit, misschien dat het dan allemaal nog wel mee valt... zucht... tis zo moeilijk, zijn zo verdrietig. Heb me vandaag even ziek gemeld van mijn werk, heb zo slecht geslapen...
Meid heel veel sterkte... Weet hoe je je voelt... 1e mk was al 9wk heen terwijl met de echo maar een zakje te zien was van 5wk.... Dit is niet leuk, erg kloten zelfs.... Hou ons op de hoogte... Liefs, NHS