hoi hoi ben k ff weer. heb sinds gisteravond een mix van pijn, beetje ongie krampen, drukkend gevoel in onderbuik en pijn in lies streek, kon me geen houding geven met slapen en vooral als k me naar rechs keerde op me zij deed het nog erger pijn . en vanmorgen had k er ook last van maar nu heb k alleen pijn in me lies. maar ben zoooo bang dat het niet goed zit, vanwege eerdere miskraam. ben trouwens morgen 6 wk zwanger. hopelijk zijn dit allemaal goeie tekens. gr kreeft
Heel veel vrouwen hebben tijdens het eerste (en laatste) trimester last van een soort ongesteldheid achtige krampen. De pijn in je liezen kan wat vroege bandenpijn zijn. Zolang je geen bloed verliest hoef je je niet direct zorgen te maken voor een MK Mocht je je toch zorgen maken zou je even de gyn of VK kunnen bellen voor een vroegtijdige echo.
Ik heb de eerste 12 of 14 weken krampen gehad. Het is niet fijn maar het gaat op een gegeven moment over. Anders bel je je VK even, misschien kan ze je gerust stellen?
ik heb de eerste weken regelmatig dubbel gelegen van de pijn, zo erg dat ik dan niet eens iets kon zeggen. bij mij hoorde het er blijkbaar bij, want alles is goed. bij navraag bleek mijn moeder het ook te hebben gehad bij haar zwangerschappen!