Hallo, ben nu bijna 34 weken zwanger, en wanneer ik naar het toilet ga, heb ik al een paar keer gemerkt dat er soms een klein "draadje" bijzit bij het afvegen, met iets roods aan. Kan het zijn dat het hele kleine stukjes van de slijmprop zijn? Dat is dan toch nog te vroeg, of niet? Voor de rest heb ik geen pijn of zo, dus weet niet goed of ik hier verder iets mee moet doen. Weet iemand hier misschien wat het zou kunnen zijn? Alvast bedankt! Sunnyke
Het kunnen deeltjes van de slijmprop zijn. Maar ik geloof "met wat ik hier wel eens gelezen heb" dat de slijmprop ook weer aan kan groeien. Als je je veel zorgen makt kan je natuurlijk altijd de vk even bellen.
De slijmprop is niet rood. Als ik het zo lees, denk ik niet dat dat het is, eigenlijk. Misschien moet je het gewoon even met de vk overleggen de volgende dat je bij hem/haar bent.
Hij is niet helemaal rood van kleur, maar omdat er vaak bloed bij zit, kan het wel rood kleuren door het bloed.
Hoi, tja, ik kan ook niet zeggen wat het gewees is. In ieder geval is het nu weer weg. Ik zal het donderdag es vragen aan mijn gyn! Bedankt voor de reacties! Liefs, Sunnyke
Ja, ik heb inmiddels ook op wat website gelezen dat er iets roods bij kan zitten. Bij mij was dat niet zo en toen ik vroeg aan de vk hoe de slijmprop er uit zag, zei zij ook dat het niet rood was. Dus ik weet het niet meer. :S