hey iedereen ik heb gistere last gehad van kleine steken in mijn zijkant juist boven men heup vandaag ben ik opgestaan en is da erger geworden heb bijna niet kunnen slapen omda ik nie goed kon gaan liggen van de pijn ik ga vrijdag na de genecoloog dus ik wil wachte ma mss herkent iemand dit alvast bedankt
Hallo ! Als ik het goed heb zit daar ook een uitstekend bot, toch ? Dat is van je bekken. Je bekken wordt steeds weker, waardoor de kleine straks makkelijker geboren kan worden, maar dat voel je dus wel. Verder denk ik dat je kleine ook wel aan het indalen zal zijn en dat geeft ook druk op je bekken en onderin je buik. Ik zou het in ieder geval bij je VK of arts aangeven. Dan kunnen ze het bekijken en met zekerheid zeggen wat het is. Succes ! Groetjes, Nikki F
hey, ik herken dit heb het bij mijn eerste zwangerschap ook gehad, bij mij was het de baby die men nieren lichtjes beschadigd had heb een week in het ziekenhuis gelegen met een bakster voor de pijn, maar eigenlijk is het niet zo erg doet enkel veeeel pijn!! groetjes kiki