Pijn!!

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Bianca78, 26 dec 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. .. Ik heb al een week steken en pijn in mn rechterlies..Pff weet niet wat ik er mee moet doen? Moet ik naar de dokter??

    Groetjes :(
     
  2. Natasja

    Natasja VIP lid

    1 aug 2005
    25.784
    22
    38
    docente engels
    Capelle aan den IJss
    nee hoor meis, ik heb het nu ook al een week.
    Komt wel goed..

    Groetjes
    Natasja
     
  3. patrie5

    patrie5 Lid

    24 okt 2005
    12
    0
    0


    Hoe komt het dat jullie last hebben van je lies?

    Groetjes patricia

    Ik heb het in het begin toen ik gestopt ben met de pil ook af en toe gehad namelijk!
     
  4. Natasja

    Natasja VIP lid

    1 aug 2005
    25.784
    22
    38
    docente engels
    Capelle aan den IJss
    geen idee heb het nooit, alleen met mijn eisprong..
    Ben al 6 maanden van de pil af bijna dus dat zal het bij mij niet zijn denk ik.
     
  5. .betekent dit dat ik nog kan klussen? mijn rechterlies is erg opgezwollen..
     
  6. Sientje

    Sientje Fanatiek lid

    4 mei 2005
    2.747
    0
    0
    Mama
    Ik zou het toch in de gaten houden..als het erg pijnlijk wordt ging ik toch even naar de dokter.
    groetjes Sarina
     
  7. Dank je wel!!.. ik wacht t nog ff af...zoniet bel ik morgen met de dokter..Ik vind het zo raar eigenlijk.. :( Ik heb altijd van die vage klachten.. Ik heb net gekeken en er zit een dikke bobbel in mn lies..Trekt naar mn been en bil! Ik ben bang dat ik een of ander ontsteking heb..pfffffffff....

    Groetjes :(
     
  8. ...en ja hoor daar is tie dan!! De Rode Duvel...ff op naar de volgende ronde dan maar..

    Groetjes :(
     
  9. Vlinderkind

    Vlinderkind Niet meer actief

    Jammer meid! Maar hoe is het nu met je lies? Is die weer een beetje geslonken? Zo niet, dan zou ik wel even naar de huisarts gaan/bellen. Klinkt niet echt gezond!

    Liefs en succes komende maand.
    Anouk.
     
  10. sas24kia

    sas24kia Bekend lid

    26 sep 2005
    653
    0
    0
    Veel succes in de volgende ronde!
     
  11. Niet meer actief

    hoe gaat het met jelies, heb je de Ha al gebeld
     
  12. Hoi,

    Mijn lies is nog steeds dik! Ik moet zeggen dat ik vorige maand ben ik maar een dag ongi geweest en had een paar dagen spierwitte afscheiding..! Herkent iemand dit.. Als mn ongi afgelopen is bel ik de HA voor een afspraak..

    Dank jullie wel voor de steun hihi

    Groetjes ;)
     
  13. ojaa.. ik verlies nu heel veel bloed!! Niet wat ik gewend ben sinds ik gestopt ben met de pil!!..sorry dat ik jullie hiermee lastigval hoor..
    ;) :rolleyes: :rolleyes: ;) :rolleyes: ;) :rolleyes: ;) :rolleyes:
     
  14. Annelies

    Annelies Niet meer actief

    ik zou toch even contact opnemen met de huisarts als je bloedverlies abnormaal is hoor. gewoon even bellen. waarschijnlijk stelt hij je gerust!
    sterkte!!
    liefs, annelies
     
  15. bianc

    bianc Fanatiek lid

    30 nov 2005
    2.251
    0
    0
    Zuid-Holland
    sorry kan je niet helpen, zit zelf ook te wachten op de ongi (liever niet) maar ze zeggen dat het na het stoppen van de pil heeeeel erg kan zijn!!
    succes ermee!
    liefs bianca
    enne... is je lies nog steeds zo dik??
     

Deel Deze Pagina