ff een vraagje? ik verloor al veel vocht doordat ik een verzakking heb van de baarmoeder,maar de vocht verlies word steeds erger. begin ook slijm te verliezen. heeft iemand hier evaring mee? wat zou dit kunnen zijn?
Ik zou als ik jou was even de VK bellen en het voorleggen kan nooit kwaad om dat even te doen. Kan zijn dat je incontinent bent geworden en dat het slijm misschien veel afscheiding is? Ik weet het ook niet ik ben geen deskundige en heb het niet meegemaakt . Gewoon belllen als je het niet vertrouwd hoor. xxx jet
heb toch maar ff gebeld,maar blijkt door de verzakking en doordat de baby steeds zwaarder word,dat ze meer op mijn blaas gaat drukken en daardoor verlies ik meer vocht. ze heeft me net weer gebeld en ik moet toch vanmiddag even langskomen. hoop maar dat het goed is.
Ga daar maar wel gewoon van uit hoor dat het allemaal in orde is maak je niet te druk hoor. Succes vanmiddag en ik hoor graag van je hoe het is gegaan! liefs Jet
Sterkte, hoop ook dat alles goed is en dat het verder geen kwaad kan. We horen t strax wel.. Groetjes
Herkenbaar meid, ik begin er ook steeds meer last van te krijgen. Zit sinds kort zelfs al aan de Tenalady's Iig succes vanmiddag en hoop dat het puur vochtverlies is en dus geen vruchtwater!
hoi, nou ik kan ook aan de tenalady`s. blijkt idd urineverlies te zijn. had er al last van,maar word steeds meer. heb een verzakking en daardoor ligt de baby op mijn blaas en hoe groter ze groeit des te meer urine ik verlies. ik krijg vrijdag wel een echo voor geruststelling,om te kijken hoe de hoeveelheid vruchtwater is. en om te kijken hoe groot de kleine meid nu is. pff,ben in ieder geval gerustgesteld en ook wel een beetje blij,omdat ik vrijdag de kleine meid weer ff mag zien. geluk bij een ongeluk,zeg maar.
hoi dames, ik sluit me even aan bij dit verhaal. ik heb sinds vanochtend vochtverlies telkens druppels. het ruikt alleen niet naar urine zou het dan toch vruchtwater kunnen zijn? maak me wel wat zorgen. groetjes kimberly22
voor de zekerheid zou ik zeker even bellen,dan controleren zij voor je of het vruchtwater is,maar vervelend is het zeker. sterkte.
hoi.. ik moet morgen ochtend komen. zolang het niet telkens kwam met het opstaan hoefde ik me even geen zorgen te maken. het is alleen zo nu en dan en dan is het onwaarschijnlijk dat het vruchtwater is. morgenochtend mag ik meteen als eerste even komen. bedankt voor de reacties hou jullie op de hoogte. groetjes kimberly
ben benieuwd,maar als je pech hebt,is het idd urine en daar kan je helaas niks tegen doen. ik verschoon mijn ondergoed 3 tot 4 keer per dag en dan ff goed wassen,want het is echt heel naar. succes.