hoi ik ben nu 37 weken zwanger en ondervind veel problemen met het in slaap komen. ook al ben ik nog zo moe zodra ik op bed lig ben ik klaar wakker en krijg ik last van rusteloze benen. heb al van alles geprobeert. kussen tussen de knieen, lekker in bad , heel vroeg opstaan en ga zo maar door wie heeft voor mij nog enkele tips die ik kan proberen? want ik wil immers wel uit gerust de bevalling in gaan. alvast bedankt. liefs rianne
ik gebruik die 9 maanden crème van mustela tegen de overbeweeglijke benen, helpt een beetje Verder veel bewegen met m'n benen, desnoods ff bed uit en ff wandelen, en als dat niet helpt ff masseren Kan ook aan je lighouding liggen, dat je een bloedvat een beetje knelt en dan krijg je dat gevoel, die tintelingen Ik heb het in de dag ook, dan zie je me plots uit de sofa springen, een toertje rond de tafel doen en dan weer neerliggen (schijnt dat het een gek zicht is )
Hoi, Ik ben bijna 33 weken zwanger, en kan ook moeilijk in slaap vallen hoor. En maar draaien!Mannetje wordt er gek van..hihih.. Als ik dan eenmaal slaap, wordt ik na een paar uur slapen wakker van de pijn in mijn heupen en mijn handen!Morgen naar de VK, zal haar toch es wat tips vragen. Liefs Emma
Tegen rusteloze benen heb ik trombosekousen gekregen van de HA, niet heel strak, maar helpt de doorbloeding een beetje. Een paar strakke kniekousen wil ook wel helpen. Tegen het draaien kreeg ik de tip om in een stabiele zijligging te gaan liggen, dus op je zij, onderste been strekken en bovenste buigen. Je knie dan op een kussentje leggen. Ik weet niet of het je helpt, maar slaap lekker iig.
Sinds afgelopen week slaap ik ook erg slecht, vanwege rusteloosheid. Zodra ik in bed lig, ga ik malen...malen en nog eens malen.. Ik droom heel veel over de bevalling, dat m'n vliezen breken enzo. Ben continu in bed bezig met de baby, of ik alle spullen heb, wat ik de dag erna moet doen etc....gek word ik ervan....Herkennen jullie dit?
Ja hoor, Ik ben heel erg bezig met het "eerste moment"...dat de baby geboren is, hoe het eruit zal zien, de eerste keer dat het aangelegd wordt.kan daar zo mee bezig zijn dat ik daar niet meer van kan slapen!En dan te bedenken dat ik nog een week of 7 moet Ik denk dat het gezonde spanning is, dat het erbij hoort...daarbij kunnen we zo alvast wennen aan de slapeloze, gebroken nachten! Liefs Emma
Ben ook zeer nieuwsgierig naar jullie tips. Ik heb de laatste tijd ook veel moeite met in slaap komen. En als ik dan al eindelijk slaap word ik vaak wakker van pijnlijke heupen. En van het kleintje wat vrolijk de hele nacht door ligt te schoppen. Vraag me soms wel eens af of het uberhaupt ooit slaapt
hoi zonnenstraal, dat van dat malen heb ik ook maar vooral over hoe het zou gaan en zijn na de bevalling. maar dan probeer ik mijn hoofd leeg te maken of alleen maar over fijne dingen te denken. groetjes rianne
ha, mijn mannetje word ook gek van mij. ik heb het ook vaak als ik nara de wc ben geweest dat ik echt niet meer kan slapen. en ook met die vragen zit. maak ik onbewust mijn man wakker. gisteren zei hij geirriteerd jij bent gewoon jaloers dat ik wel kan slapen en jij niet. en waarschijnlijk heeft ie gelijk ook
Dit kon mijn verhaal wel zijn Rianne, pffff word er letterlijk doodmoe van. Ik ga tussen de middag niet slapen zodat ik bekaf mn nestje in kruip. T eerste kwartiertje gaat nog wel, en dan komt t hè. Die k*t benen. Verschrikkelijk. De tip van mn vk helpt ook niet je van het.. Met je handen steunen tegen de muur en je kuiten strekken. Héél af en toe helpt t voor eventjes, en komt t wéér terug.. En als t mn benen niet zijn, is t t maagzuur wel en als dat t niet is moet ik voor de verandering plassen.