Hoe en wanneer inbakeren afbouwen

Discussion in 'Baby en dreumes' started by Jo85, Apr 5, 2012.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Jo85

Jo85 Niet meer actief

Doordat Jesse ontzettend onrustig sliep of eigenlijk niet sliep zijn we begonnen met inbakeren met de PACCO doeken.
    een razend succes hij sliep eindelijk langer dan 40 min verspreid over de hele dag en was veel vrolijker.
    Echter nu hij wat ouder wordt vraag ik me af wanneer en hoe begin je met afbouwen vn inbakeren?!
    Gewoon een keer zonder doeken op bed leggen en kijken hoe het gaat en dan direct alle slaapjes?! Of eerst 1 slaapje per dag zonder...
    Hoe hebben jullie dit afgebouwd...

2. M84

M84 Actief lid

Dec 7, 2010
    115
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoihoi,

Ik ben twee weken geleden begonnen met afbouwen van het inbakeren met doeken. Eerste week één arm los, geen enkel probleem. Toen een aantal dagen twee armen losgedaan (zodat ze nog wel het 'strakke' gevoel om haar buik had) wat ook geen probleem was en vervolgens gewoon een slaapzakje aangedaan. Deze stop ik nu nog wel in aan de achterkant van het matras zodat ze iets minder bewegingsmogelijkheden heeft met haar beentjes. Ik heb wel meteen bij alle slaapjes afgebouwd, omdat ik dit gewoon duidelijker voor haar vind. Hier is het al met al erg meegevallen, terwijl het een maand geleden nog geen optie was. Ik denk dat je kindje er 'klaar' voor moet zijn.

Succes!

3. Jo85

Jo85 Niet meer actief

Jesse zijn beentjes zijn gewoon vrij dankzij die pacco doeken...
    Alleen is een armpje "vrij" geen optie omdat de doeken zo gevormd zijn dat ze om de schoudertjes vallen... en anders zitten ze echt niet goed...

4. SterretjesMama

SterretjesMama Bekend lid

Apr 14, 2010
    775
    0
    0
    Wij zijn ook vroeg begonnen met het af bouwen. Maar helaas lukte dit echt niet! Dochterlief kon niet zonder inbakeren.
    Op den duur ging het overdag wel goed (rond 8 maand?) en nu sinds een week of 3 .. Is ze er helemaal van af!!

Ik zou dus gewoon zo vroeg mogelijk beginnen om het te proberen. Wij zijn er rond 5 maand mee begonnen en dat was voor haar echt nog te vroeg.
    Dus ze geven het wel aan! Succes!

Share This Page