pijn in heupen bij 36 weken zwangerschap

Discussion in 'Zwangerschap' started by Bianca88, Jan 7, 2013.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Bianca88

Bianca88 Fanatiek lid

Feb 17, 2011
    2,665
    8
    38
    Ik heb sinds 1 week enorme last van pijn in mijn heupen.
    Ik word snachts wakker van de pijn en dan draai ik mij op mijn andere zij, maar na paar minuten begint het daar ook te zeuren..
    Vind het erg moeizaam, vooral ik nu op het laatste loop ik minder nacht rust hierdoor krijg.
    Heeft iemand tips?
    Op mijn rug slapen heeft geen zin, ik krijg dan bijna geen lucht doordat de kleine erg drukt tijdens het liggen.

2. xxisoldexx

xxisoldexx Fanatiek lid

Apr 1, 2009
    1,538
    4
    0
    Hier ook helaas. Precies hetzelfde. Erg vervelend. Tips heb ik helaas niet.

3. deepfreeze

deepfreeze VIP lid

Nov 29, 2007
    11,895
    42
    48
    Hier hielp het om een kussen tussen mijn knieen te doen. Dan stond mijn heup net wat anders. Een voedingskussen deed zijn werk goed..

4. tuc

tuc Niet meer actief

hier ook een voedingskussen...ook al helpt het niet volledig. Er is weinig aan te doen, tis echt het gewicht wat er op leunt...niks anders aan te doen dan uitzingen helaas.

5. Bianca88

Bianca88 Fanatiek lid

Feb 17, 2011
    2,665
    8
    38
    Kussen tussen mijn benen heb ik ind geprobeerd en slaap ik nu ook nog mee maar helpt mij niet.
    Voedingskussen helaas ook niet :( moeten het nog ff volhouden meiden...

6. Steph80

Steph80 Bekend lid

Apr 26, 2012
    881
    1
    16
    NULL
    NULL
    Bij mij werd het iets minder toen ik een topmatras gebruikte, maar inmiddels helpt dit ook niet meer. Het is dan ook niet een heel dikke, je zou het kunnen proberen. Sterkte!

7. mama40

mama40 Fanatiek lid

May 30, 2012
    1,583
    5
    38
    Ik ging uit bed voor een poosje,dan zakte de pijn. iets anders hielp niet helaas.

8. deepfreeze

deepfreeze VIP lid

Nov 29, 2007
    11,895
    42
    48
    Of iets meer voorover gaan liggen, buik echt vol op bed proberen, en dan de ene knie voor de andere?

Ik sliep nog het best op het logeerbed bij mijn ouders. Die was net zoals ons eigen bed wat steviger. Die bij mijn schoonouders was erg zacht, en dan had ik meer last. Miste ik de steun helemaal..

9. tuc

tuc Niet meer actief

dat heeft hier idd ook een tijdje geholpen, nu lukt dat niet meer, want de beeb krijgt minder ruimte en die zet zich met zn voeten af tegen het matras als ik mn buik erop leg en dan komt aan de andere kant de rug ineens naar boven..zeer pijnlijk:D

10. Bubi

Bubi Bekend lid

Apr 8, 2012
    531
    0
    16
    visagiste haarstyliste ZZP
    Zuid Holland
    Ik vind het laatste tijd heerlijk om de voedingskussen in m'n rug te laten liggen met de onderste stuk van de kussen tussen m'n benen. Het ondersteund fijn als ik op m'n zij lig maar op deze manier kan ik ook half op m'n rug liggen.
    Ik heb sinds een week ineens heel erg pijn aan de binnenkant van m'n benen(dijen)! Voelt als hele erge spierpijn en beetje beurs... Vraag vanmiddag aan de vk wat het is... het is nogal belemmerend (loop lastig en m'n benen zijn gauw moe).

11. mirpat87

mirpat87 Bekend lid

May 2, 2012
    676
    0
    0
    vrachtwagenchauffeur
    waddinxveen
    Hier ook precies hetzelfde en behalve een kussen ertussen of ff uit bed en maar blijven draaien helpt er ook niks.

12. Bianca88

Bianca88 Fanatiek lid

Feb 17, 2011
    2,665
    8
    38
    @bubi hoe was het bij de vk?

Share This Page