Pijn!

Discussion in 'Zwangerschap' started by Babs2, Jun 15, 2007.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Babs2

Babs2 Actief lid

May 6, 2007
    132
    0
    0
    Bejaardenverzorgende
    Drenthe
    Toen ik vanmorgen wakker werd en uit bed wou gaan ging dit niet. Ik lag op mijn rechterzij en kreeg enorme pijnlijke steken door de linkerzijkant van mijn buik. Ik kon echt niets! zo gauw als ik probeerde op mijn rug te draaien schoot de pijn via de zijkant door mijn buik. (en ik moest zo nodig plassen) Het zweet brak me ervan uit. Kunnen jullie me uitleggen waar deze pijn door veroorzaakt wordt?

Liefs Babs.

2. Marijntje

Marijntje Bekend lid

Nov 9, 2006
    674
    0
    0
    Secretaresse
    Amersfoort
    Ik weet het niet zeker maar ik heb het zelf ook en denk toch dat het bandenpijn is. Ik heb ook veel pijn als ik me snachts omdraai of naar de toilet moet en zit dan eerst 10 seconden te kreunen voordat ik uit bed stap. Ik lig toch het lekkerst op links. Op rechts lig je schijnbaar op je lever met je kindje er boven op en als je op je rug ligt wordt ook alles verdrukt.

Vraag het anders aan de VK als je er de volgende keer bent!

Succes, M

3. rastagirl

rastagirl Fanatiek lid

Dec 15, 2006
    1,156
    0
    0
    ik heb het idd ook en alleen als ik nodig plassen moet misschien komt het daardoor tenminste dat idee krijg ik want als ik dan geplast heb gaat het weer

4. Babs2

Babs2 Actief lid

May 6, 2007
    132
    0
    0
    Bejaardenverzorgende
    Drenthe
    Verder komt het niemand bekend voor? Ik ga het inderdaad ook maar even aan de vk vragen.

Babs.

5. Butterfly

Butterfly Bekend lid

Mar 13, 2006
    979
    0
    0
    Het kan zijn doordat je nodig moest plassen. Ik blijf nooit lang liggen als ik weet dat ik moet plassen want ik krijg dan ook last van mijn onderbuik.
    Ik zou het ook even navragen bij de VK.

6. Michelle20

Michelle20 Actief lid

Jan 3, 2007
    455
    0
    0
    Fulltime moeder
    Hilversum
    ik heb dat als ik verschrikkelijk nodig moet plassen..... vanacht had ik het ook.... was gewoon 5 min bezig om overeind te kunnen komen want bij iedere pijnscheut moest ik stoppen heeeeeeeeeel erg vervelend!

7. emmie

emmie Niet meer actief

ja ik herken dit!
    heb ook aldoor van dat soort pijnen! erg vervelend, maar hoord erbij idd.
    en ook juist vooral als je ook nog moet plassen ja, dan is de druk extra groot, suc6 ermee!

Share This Page