zal ik bellen?

Discussion in 'Zwangerschap' started by emmie, Jun 15, 2007.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. emmie

emmie Niet meer actief

hey ff een vraagje, heb sinds vanacht (gisteren voelde ik me ook al niet helemaal ok) pijn/ kramp in mn onderbuik/ schaamstreek. als ik gewoon stil blijf zitten is het ok, maar met bewegen, bukken enzo is het een behoorlijk vervelende pijn. dan denk ik misschien voor/oefenweeen ofzo, maar als ik moet plassen doet dat ook pijn, dan moet ik me gewoon vasthouden, geen pijn zoals bij blaasontsteking, maar op die zelfde plek als waar ik nu last van heb! moet ik de verloskundige bellen? dan ik ik haar alleen bereiken op spoednummer, is dat nodig? ben bang dat ze het onzin vind, maar beter een keer te vaak dan niet toch? wat zouden jullie doen? liefs emmie

2. amber1978

amber1978 VIP lid

May 7, 2007
    5,956
    0
    0
    docente Biologie
    Somewhere
    gewoon VK bellen

3. bengeltje86

bengeltje86 VIP lid

Jan 6, 2007
    8,553
    0
    36
    renkum
    ik zou gewoon bellen

4. Yvon

Yvon Actief lid

Oct 25, 2006
    319
    0
    0
    Als jij je zorgen maakt of het niet vertrouwd is het nooit onzinnig om te bellen...

5. busybusy

busybusy Fanatiek lid

Feb 17, 2007
    1,543
    0
    0
    Ik had ook gewoon gebeld hoor. Vinden ze echt niet erg. Heb je inmiddels al gebeld?

6. Irena

Irena Actief lid

Apr 15, 2007
    456
    0
    0
    Docent Engels (Voortgezet Onderwijs)
    Groningen
    Bellen! Anders zit je maar in onzekerheid...

7. Ecosa

Ecosa Fanatiek lid

Dec 15, 2006
    2,397
    1
    0
    Gewoon bellen!

Ik denk persoonlijk trouwens dat die pijn word veroorzaakt doordat je kindje ingedaald kan zijn, maar goed ik ben geen vk..

8. Andrea mv Ryan

Andrea mv Ryan Fanatiek lid

Dec 31, 2006
    1,052
    0
    0
    Groepsleidster kinderopvang
    Noord-Brabant
    Ik zou ook even bellen. Heb je dat al gedaan ondertussen?

Dat dacht ik bij mijn 1e ook. Had met 35+6 weken "rugpijn", 36 weken bloedverlies erbij en ben toen gaan bellen. Waren dus weeën, een paar uur later is hij geboren. ;)

9. emmie

emmie Niet meer actief

hoi!
    ja ik heb gister nog wel gebeld hoor, ik moest van de vk eerst voor de zekerheid urine laten testen bij de avonddokter, ze dacht misschien aan een urinebuis infectie, maar nee urine was schoon. dus kan zijn dat de baby gewoon drukt of dat het al een beetje aan het wijder worden is...moest gewoon lekker gaan liggen, 2 paracetamolletjes en verder nix meer doen, maar heb nog steeds last hoor, zal er wel bij horen!
    en indalen kan het ook niet meer zijn, want daar had ik al best vroeg last van in de 31e week al het babytje is al ghelemaal ingedaald en ligt vast.
    maar bedankt voor jullie reacties! :thumup:
    liefs emmie

10. emmie

emmie Niet meer actief

ja dat kan ook nog ja! haha, nou laat maar komen hoor!
    alleen weet je wat ik denk, kijk als je dit allemaal al een keer heb meegemaakt dan weet je al wel een beetje hoe het is en wat je kunt verwachten, maar nu bij de 1e is bij alles wat je voeld van oooh zou dit wel goed zijn? zou dit er bij horen? beetje onzeker allemaal, maar goed we merken het snel genoeg, de vk zei nog al het wel echt weeen worden merk je dat snel genoeg, ben benieuwd!

11. Saona

Saona Fanatiek lid

Jun 24, 2006
    4,529
    640
    113
    Onzin zal ze het niet vinden, dat is haar werk en er zijn heus zwangere vrouwen die haar vaker bellen uit bezorgdheid of van de spanning als het eigenlijk nog niet zo nodig is. Als je het prettig vind kan je dus heus bellen... maar als de bevalling begint... dan merk je het écht wel hoor, het verschil!

Share This Page