kwaaltjes na pilgebruik

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Nikkie80, 10 aug 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Nikkie80

    Nikkie80 Fanatiek lid

    9 aug 2007
    2.252
    0
    0
    Zuid-Oost Brabant
    ik zit nu in ronde 3 en heb veel meer last van afscheiding. Op het forum lees ik regelmatig dat dit te maken heeft met je ei. Echter heb ik constant veel meer afscheiding dan voorheen..... :oops:
    Om het even onsmakelijk te maken; heb ik ook al twee keer last gehad van bruine klonters...tja sorry! Ik weet niet zo goed wat dat is. Ook heb ik vorige ronde heel licht bloedverlies gehad...nauwelijks zichtbaar. Tampongebruik was niet nodig zo weinig verlies.....
    Hebben jullie dit ook? Ik voel ook nooit mijn eisprong. Op dit forum wordt vaak gezegd dat je je ei kan voelen.....uuuh ik dus echt niet hoor!
    Aangezien ik nog maar in ronde 3 zit, heeft dit misschien te maken met het "ontpillen"? Ik ben wel elke keer "op tijd" ongi geweest.....Zucht!
     
  2. Daan0201

    Daan0201 Fanatiek lid

    28 okt 2005
    1.830
    0
    0
    Ik ben ook weer gestopt met de il, en ik merk dat ook zeker hoor!
    Ook meer afscheiding dan met pil, maar ik voel me ook veel vrolijker en minder geïrriteerd.
    En mijn eisprong voel ik ook niet hoor ;) Zie het alleen wel aan de afscheiding
     
  3. Nikkie80

    Nikkie80 Fanatiek lid

    9 aug 2007
    2.252
    0
    0
    Zuid-Oost Brabant
    Is deze afscheiding tijdens je ei dan anders van kleur? Ik merk er niks aan.. :(
    Zucht....lastig om te weten wanneer het De Dag is.........de Calculator berekent deze wel...maar misschien zit je er wel een dag of paar dagen nast. Ieder mens is anders toch? En ik wil zeker weten wanneer het moment daar is! En van de ovutesten snap ik echt niks van.... :(
    Nou ja dan maar vaak klussen, toch :D vind ik niet zo heel erg vervelend haha
     
  4. Daan0201

    Daan0201 Fanatiek lid

    28 okt 2005
    1.830
    0
    0
    Nee, niet anders van kleur, maar wel heel doorzichtig en dik (net rauw ei-wit, goh waar zou die naam toch vandaan komen.....?!?! ;) )
     
  5. Nikkie80

    Nikkie80 Fanatiek lid

    9 aug 2007
    2.252
    0
    0
    Zuid-Oost Brabant
    HA ha :D tja rauw ei......mmmm
    Bij mij is het normaal gesproken wittig en slijmerig. Idd heb ik ook heel af en toe doorzichtig...." rauw ei" .... :)
     
  6. Nikkie80

    Nikkie80 Fanatiek lid

    9 aug 2007
    2.252
    0
    0
    Zuid-Oost Brabant
    klopt jullie eisprong wel altijd zoals de calculator dat berekend? Bij mij heb ik geen idee. Was de vorige keer 2 dagen overtijd....dus ja dan zal mijn ei ook wel twee dagen later zijn dan normaal. Maar is het zo dat je je ei altijd 14 dagen voor je nod hebt?
    Ik gebruik vanaf het begin dat we gingen klussen Etos Multi vitaminen. Deze zorgen er ok voor dat mijn cyclus regelmatig is. En volgens mij werkt het goed! Ik ben 2 jaar geleden ook gestopt met de pil en toen belandde ik uiteindelijk bij de fertiliteitsarts. Deze had geconstateerd dat ik geen PCOS heb. Ook het zaad van mijn man is gelukkig goed! Maar ik raakte alsmaar niet ongi. Het duurde oms 3 maanden!
    Doordat we gingen trouwen ben ik tijdelijk even aan de pil gegaan en afgelopen mei weer gestopt. Nu ben ik elke keer "vrij
    " optijd". Dus meiden.......als sommige het nog niet geprobeerd hebben, raad ik Etos multi vitaminen aan. Het zal niet bij iedereen werken, maar tis het proberen waard!
     
  7. Daan0201

    Daan0201 Fanatiek lid

    28 okt 2005
    1.830
    0
    0
    Dat is dus meestal als je vruchtbaar bent ;)
     
  8. Nikkie80

    Nikkie80 Fanatiek lid

    9 aug 2007
    2.252
    0
    0
    Zuid-Oost Brabant
    Oke ga ik dat eens goed in de gaten houden! Maar als ik dat ontdek...ben ik dus wel al te laat...toch :(
     
  9. Daan0201

    Daan0201 Fanatiek lid

    28 okt 2005
    1.830
    0
    0
    Nee hoor, niet te laat! Is meestal net voor, tijdens en vlak na je eisprong.

    Enne...Het is wel heel fijn dat je cyclus nu regelmatig is, maar ik denk niet dat multi-vitaminen daar de oorzaak van zijn...Dan zou het wel heel maakelijk op te lossen zijn! ;)
     
  10. barbeestenboel

    barbeestenboel Actief lid

    20 mei 2007
    381
    0
    0
    Ik was hondentrimster, nu thuisblijfmam.
    Je hebt niet altijd 14 voor je nod een ei.Bij mij is het tot nu toe 11, 12 en 13 dagen geweest. Ik heb dus (gelukkig) wel duidelijk ei pijn. En het klopt met mijn ovulatie testen.
    bar
     
  11. Nikkie80

    Nikkie80 Fanatiek lid

    9 aug 2007
    2.252
    0
    0
    Zuid-Oost Brabant
    Oke dat is wel handig om te weten! Ga ik toch maar eens beter opletten :D .
    Ik denk dat die Multivitaminen wel meehelpen aan mijn cyclus. Twee jaar geleden was mijn cyclus helemaal van het padje af. Ik moet zeggen dat ik denk dat deze helpen voor een goede cyclus. Doordat ik dit nu ook denk slik ik ze elke dag netjes. Voorheen was maar hep goed val goed haha ! :D
    Enne...bedankt voor jullie tip!
     
  12. Nikkie80

    Nikkie80 Fanatiek lid

    9 aug 2007
    2.252
    0
    0
    Zuid-Oost Brabant
    Wie gebruikt er nog meer Etos Multivitaminen?
     

Deel Deze Pagina