pijn

Discussion in 'Ik ben zwanger' started by kimih, Mar 24, 2015.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. kimih

kimih Actief lid

Feb 28, 2014
    371
    0
    16
    Huismoeder
    belgië
    Hallo ik ben nu een goeie 5 a 6 weken zwanger . nu heb ik pijn in de lage rug en die straalt soms naar mijn benen uit . Kent iemand dit ?

2. Hannah1989

Hannah1989 Fanatiek lid

Jan 11, 2014
    1,269
    16
    38
    hey,

ik ken dit niet maar als je je vraag misschien stelt bij eerste symptomen dan zal je misschien eerder antwoord krijgen!
    succes!

3. w03z3l

w03z3l Bekend lid

Sep 1, 2014
    695
    0
    0
    Ik herken het van mezelf, maar bij mij begon het pas met 10-12 weken...
    6 weken lijkt me wat vroeg, maar misschien heb je gewoon veel hormoon aanmaak... Heb je verder veel last van de kwaaltjes zoals misselijkheid enzo? Ieder lichaam is natuurlijk anders en de klachten verschillen ook enorm..
    Het kan te maken hebben met de verweking van je bekken.. Lage rugpijn is vrij normaal tijdens de zwangerschap. Maargoed, ik ben 15 weken zwanger van de eerste dus nog vrij nieuw in dit alles ;) misschien heeft iemand anders een andere mening/reden..

4. kimih

kimih Actief lid

Feb 28, 2014
    371
    0
    16
    Huismoeder
    belgië
    Hoi voor mij is dit ook allemaal nieuw ook mijn eerste ..
    ik weet niet vrijdag was men hcg 1075 en laatste ms 17 feb .. maar mischien komt het door men werk ik heb zwaar werk en moet karren sleuren van 200 kg continu vooruit trekken in een rustoord.. vroeger nog nooit last van gehad maar mischien nu door de zwangerschap wel .. x

5. Mami3

Mami3 Lid

Aug 6, 2014
    77
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik heb er wel last van al vanaf het prille begin. De andere kwalen komen en gaan alleen die lage rugpijn blijft. Vooral omdat het naar m'n bovenbeen en lies trekt vind ik het errug irritant.

6. Drieka

Drieka Niet meer actief

Proficiat met je zwangerschap!

7. Annemarieke

Annemarieke Actief lid

Oct 6, 2014
    219
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hallo
    Proficiat met je zwangerschap!
    Ik had het ook hoor, ben nu 8w2d en sinds een paar dagen is de pijn al heel wat minder.
    Mijn gyn zei dat dat normaal is, je baarmoeder maakt zich klaar om je beebje te kunnen laten groeien en trekt daardoor aan je onderrug.
    Ik was gerustgesteld �� maar vervelend is het wel.

8. Biancatje84

Biancatje84 Actief lid

Mar 5, 2015
    264
    0
    16
    NULL
    NULL
    ik had t ook zo rond die periode, zolang t geen echte krampen worden in je buik met bloed zou ik me geen zorgen maken :)

9. kimih

kimih Actief lid

Feb 28, 2014
    371
    0
    16
    Huismoeder
    belgië
    Bedankt allemaal voor de info ! En jullie ook gefeliciteerd 😃

Share This Page