Hoi allemaal, Vandaag was het dan zover, na 16 cyclussen en een jaar en een maand verder heb ik de stap genomen om een verwijskaart te halen voor het ziekenhuis. Ik had een inwendige echo en alles zag er goed uit. Mijn baarmoeder bestond mooi uit drie lagen en het cervix-slijm was goed dik opgebouwd en stond mijn ei al op te wachten. Mijn ei (of in ieder geval de holte waar het in zit) heb ik ook gezien en die stond dus op springen. Thuis even snel een ovulatie test gedaan en die was inderdaad ook licht positief. De gynaecoloog zei dat we deze nacht of morgenochtend aan de klus moesten. Ik zei ik wacht liever even omdat mijn man gister zijn zaad heeft ingeleverd. Morgenochtend vond ze ook een prima idee want dan is mijn eitje waarschijnlijk ergens jn mijn eileider. Ik ben weer helemaal gelukkig ookal lukt het deze ronde weer niet! Klinkt gek maar met mijn lijf is in ieder geval alles ok. P.s. meiden die van een banner uitgaan, het is niet altijd een goede richtlijn. Ik zit op dag 10 van mijn cyclus en zie mijn banner. Als ik mijn banner aanhoudt ben ik waarschijnlijk veel te laat. Groetjes Vanilia.