Maandag ben ik in het ziekenhuis terecht gekomen, omdat ik echt een waanzinnig erge pijn had recht onderin m'n buik dat doorstraalde naar m'n onderrug. Na een inwendig echo, bleek het een groot eitje te zijn, wat op springen stond of net was gesprongen. Inmiddels een paar dagen later, helpen de pijnstillers niet eens meer en gister weer naar het ziekenhuis gestuurd. Eitje zat daar nog steeds, maar kon elk moment gaan bewegen. Heb sinds gister ochtend hele pijnlijke tepels. Dinsdag moet ik terug naar Gyn voor controle, maar wie heeft enig idee wat er is? Maandag hadden ze een zwangerschapstest gedaan en die was negatief.
Het zou best eens met je eisprong te maken kunnen hebben hoor. Ik had het de afgelopen cyclus ook, en ik heb gewoon drie volle dagen pijn gehad van mijn eisprong. En die pijn kan best heftig zijn , niet bij alle vrouwen, maar sommigen voelen hem echt heel goed! Succes!!
Ik heb er ook 3 dagen last van hoor,1 dag een heftige stekende buikpijn,aan 1 kant en 2 dagen rugpijn
Ja ik heb ook meestal veel last van het eitje en dan ook een paar dagen, maar nooit zo erg dat ik naar het ziekenhuis moest. Extreme pijnen bij eisprong kan duiden op endometriose.. heb je ook veel buikpijn bij je menstruatie? groetjes
Zoals natasja ook al zei, extreme pijn tijdens de eisprong kom voor bij Enometriose. Ik moet echt 2 dagen pijnstillers slikken om de pijn te onderdrukken en dat is heel normaal met vrouwen die Endo hebben. Endometriose kun je niet zien op een echo. Groetjes Anna.
Wat betekend die endo....... Wat houdt het in zeg maar? Alvast bedankt iedereen! Is het normaal dat je heel erg pijnlijke tepels hebt?
Dat heb ik meestal na mijn eitje, ik denk dat die van jou ook is gesprongen nu! hopen dat je hem benut hebt! groetjes ps als je op google zoekt op endometriose vind je heel veel info.
Kheb bij mijn laatste ook vreselijke pijn gehad. De eerste dag steken en misselijkheid en de volgende 2 dagen misselijkheid en wat last in de rug. Greetz Els
Gister ben ik weer naar het ziekenhuis geweest. Het eitje was weg, dus gesprongen. Het eitje was wel erg groot, kan dat iets zeggen over evt. bevruchting? Waarschijnlijk is het rond afgelopen zaterdag gesprongen. Ik heb alleen maandag voor het laatst gemeenschap gehad. Kan het dan raak zijn?????? Aangezien die eisprong ook zo lang op zich liet wachten en het eitje lang zichtbaar en groot was. Ik kan niet wachten tot over 2 weken of ik m'n menstruatie krijg. Vandaar dat ik het maar even vraag.
zaterdag gesprongen.. en de maandag er voor of erna sex gehad? erna is zowiezo te laat, omdat je eitje max 24 uur leeft. maandag er voor...meestal leven zaadjes 48.. ze kunnen het 7 dagen volhouden maar ga daar maar niet van uit... groetjes
Nu snap ik pas waar bij mij die steken in de zij vandaag komen. Ik vond het altijd zo vreemd, omdat ik dacht dat het menstruatiepijn was terwijl ik helemaal niet ongesteld moest worden. Deze pijnlijke steken is dus mijn eisprong als ik het goed begrijp. Ik leer echt veel hier!!!
ik heb eigenlijk elke maand minimaal 3 dagen pijn rond m'n eisprong. toen ik net met de pil gestopt was, deed het zo'n pijn dat ik ook naar de huisarts ben gegaan, die zei me toen dat het 'gewoon' m'n eisprong was.. gelukkig is het nu niet meer zo heftig. ik weet wel wanneer m'n eisprong er is...tenminste in die 3 dagen... groetjes, wen
gaat dat bij jullie ook wel eens gepaard met rugpijn?? want dan denk ik dat ik dat ook heb een paar dagen zo midden in de cyclus...
ik heb vroeger nooit geen last gehad van mijn eisprong, en vanaf dat ik dit keer gestopt ben met de pil (januari) had ik het wel heel erg, alleen het rare is, dit keer (april) heb ik nergens geen last van gehad, tis dat ik het aan het slijm kon zien, maar geen pijnlijk gevoel meer rond de eisprong, hoe dat nou zo ineens kan joost mag het weten, maar heb er dit keer geen last van gehad. die 3 x dat ik er wel zo erg last van had voelde ik het uitstralen naar mijn benen en mijn onderrug.
smoekie, dat is erg vervelend, maar je antwoord is wel geruststellend, want dat heb ik ook, dat het soms uitstraalt naar de benen, soms heb ik dan ook het gevoel dat ik op zo'n moment een verkeerde houding aanneem, als ik bij het aanrecht sta ofzo, dan moet ik soms even bukken en mijn rug strekken om het te verlichten, toch is het wel draagbaar het is niet zo dat ik krom lig van de pijn, het is gewoon een heel vervelend gevoel. ik had 2 rondes terug ook een maand helemaal nergens last van, ook geen slijm trouwens. maar dat is voor mij ook een teken dat alles goed is in de zin van dat er niks ongezonds broeit. alles hangt van zoveel factoren af heb ik al wel door, een beetje stress en mijn eisprong is gelijk wat later of soms eerder, als ik op het gevoel af moet gaan.. meid ik hoop dat dit voor jou een teken is dat het raak is...ik heb nog helemaal nergens last van qua kwaaltjes dus we zien wel weer...
ik hoop het ook, tis ff afwachten deze week, maar ik probeer me niet teveel te verheugen (was toch alweer zo stom geweest om vandeweek al te testen hahaha) van wat ik weet is je eisprong in pricipe altijd hetzelfde tussen de 14-11 dgn voor je ongesteldheid, de schommelingen waarom je de ene keer een langere cyclus hebt dan de andere keer ligt in de begin fase van je cyclus die kan iets schommelen, maar de eisprong schijnt voor iedereen vast te liggen bij de 1 ALTIJD 12 dgn voor de ongesteldheid bij de ander 14 dgn ervoor etc. etc ergens hoop ik dat ik de volgende maand mijn eisprong ook niet voel want zo lekker is dat gevoel niet en dat een paar dagen maar ja aan de andere kant vondt ik het toch ook wel weer lekker te weten wanner ik in mijn vruchtbare dagen zat.... (merk het ook wel aan het cervixslijm maar ja t was net ff een iets meer zekerheid als je snapt wat ik bedoel maar ja eerst deze week maar ff afwachten jij in ieder geval ook heel veel succes
is het trouwens normaal dat ik nu al meer dan een week pijn in m'n tepels heb? Kan dat een teken zijn?
tja alles kan een teken zijn meid, maar er zit niks anders op dan af te wachten (testen). ik hoop van harte dat het raak is voor je maar probeer je niet al te gek te maken dat je denkt o zal dit erbij horen of dat? er zijn zoveel dingen die kunnen wijzen op een eventuele zwangschap... ik heb het pasgeleden meegemaakt dat een test positief was maar ik een paar dagen later toch mijn periode kreeg, dat ik de fabrikant heb aangeschreven en dit kreeg ik terug gestuurd als antwoord: Het komt voor dat bij een vroeg geteste zwangerschap de test positief uitvalt maar bij een menstruatie de bevruchte eicel tóch het lichaam verlaat. Omdat de testen zo gevoelig zijn, registreren ze dit vroege stadium van een zwangerschap. Wellicht is dit ook in uw geval gebeurd, overleg bij twijfel met uw huisarts of gynaecoloog.
Dank je wel voor het antwoord! Je hebt helemaal gelijk. Ik moet het maar gewoon afwachten. Ga overal iets achter zoeken. Ben erg blij met je slimme reactie!