Twijfels, testen of niet?? Bloedverlies gehad.

Discussion in 'Zwanger worden' started by sweetdreams, Sep 28, 2015.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. sweetdreams

sweetdreams Fanatiek lid

Jan 25, 2012
    3,497
    2,220
    113
    Heb normaal een niet heel regelmatige cyclus van 28-35 dagen. Op dag 13, 17 en 20 seks gehad. Op dag 20 begon de dag met veeg helder bloed, werd daarna zwart/bruin en t/m dag 23 heb ik bloedverlies gehad. Veel te weinig voor een menstruatie maar had wel een inlegkruisje nodig. Heb dit echt nog nooit gehad. Heb altijd rond mn eisprong een dag of 2 wat bruinverlies maar geen helder bloedverlies.

Vandaag zit ik op dag 28, ik twijfel of ik moet testen. Wil geen teleurstelling en zit met dat bloedverlies in mn hoofd. Had gisteravond wat buikpijn dus dacht dat mn echte menstruatie zou komen. Zou ik wel jammer vinden maar heb dan wel zekerheid.

Wie weet wat het bloedverlies zou kunnen zijn? En zouden jullie testen of niet?

2. SJ86

SJ86 Fanatiek lid

Feb 19, 2015
    2,068
    39
    48
    Het kan alle kanten op. Als t lukt zou ik nog 2 dagen afwachten en anders even testje wagen .

3. BMJunior

BMJunior Bekend lid

Sep 17, 2013
    556
    0
    0
    Ik zou ook even wachten nog anders ben je daarlijk helemaal teleur gesteld terwijl je misschien toch zwanger bent ..

4. Be Happy

Be Happy Niet meer actief

Bij een cyclus van 28 dagen kan het een innestelbloeding zijn.
    Maar bij een cyclus van 35 dagen, kan het ontzettend goed een ovulatiebloeding zijn.
    Bij een cyclus van 35 dagen kan je eisprong namelijk plaatsvinden vanaf dag 17 tot en met dag 25 van je cyclus. Die bloeding zit daar dus middenin!
    (Berekening is gebaseerd op een normale luteale fase van 10 tot 18 dagen.)

Share This Page