Pijn

Discussion in 'Zwanger worden' started by Flowerlover, Oct 22, 2015.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Flowerlover

Flowerlover Actief lid

Sep 19, 2015
    372
    0
    0
    Hoi dames, ik zit op 8 dpo en ik heb een vraagje. Ik heb steken in mijn lies gehad (enkele momenten in de avond) en de dag daarop heb ik de hele dag een zwaar/kramperig gevoel gehad links in mijn baarmoeder. Later zag ik dat ik 3/4 kleine druppels bruin bloed had op mijn inlegkruisje en toch is mijn vagina vrij droog. Ik heb geen last van heel veel afscheiding. Ik wil het liefst nu testen 🙈 maar ik ga dit keer toch netjes wachten op mijn nod 28 okt. Kunnen jullie mij uitleggen wat dit kan betekenen en hadden jullie ook deze klachten rond 7-8 dpo?

Liefs!

2. Monique93

Monique93 Fanatiek lid

Aug 14, 2015
    3,160
    570
    113
    Het kan een innestelingsbloeding zijn. Duim voor je!

3. Flowerlover

Flowerlover Actief lid

Sep 19, 2015
    372
    0
    0
    Het waren echt kleine druppels, ik lees op internet verschillende soorten afscheiding.. Ben bang dat de mijne te weinig is geweest nml. Dankjewel!

4. Krimpie

Krimpie Actief lid

May 18, 2015
    392
    148
    43
    NULL
    NULL
    Ik weet nog niet precies wanneer mijn ei was (heb maandag eerste echo), dus weet niet precies op hoeveel dpo ik testte. Maar een paar dagen voor de test had ik iig ook steken, en krampjes. Ook weinig tot geen afscheiding. Ik had twee dagen na mn positieve test een lichte bloeding,maar dat kwam waars door een gesprongen vaatje ofzo, want dan kam het volgens mij geen innesteling meer zijn.
    Hoop dat het positief is voor je!!!!!

Laat je horen als je getest hebt?
    Liefs

5. jaleisha28

jaleisha28 Fanatiek lid

Sep 29, 2014
    1,949
    56
    48
    Zaandam
    Nou mijn innestelingsbloeding was nog niet eens 3 drupjes hoor!
    (in 2 zwangerschappen gehad).
    Was letterlijk 1 x een roze "veeg"zeg maar...
    thats it...

Dusssss... nu wordt t vast nog spannender voor je! hahahaha

6. Flowerlover

Flowerlover Actief lid

Sep 19, 2015
    372
    0
    0
    Ah wat fijn voor je! 5 weken zwanger zie ik :) Wij zitten in onze 3e ronde eerste baby, ik hoop ook op een positieve test volgende week :)

7. Flowerlover

Flowerlover Actief lid

Sep 19, 2015
    372
    0
    0
    Ja! Vorige ronde was ik heel blij toen ik (op de wc) bruine veeg had, maar daarna volgde er toch een zware menstruatie 1 week voor mijn nod.. Dit keer ben ik droog en geen bloed 🙈 Ben erg benieuwd

Share This Page