Goedeavond, Ik snap er niks meer van, word ik vandaag ongesteld!! Ik baal enorm! Ik zou dacht ik aanstaande maandag mijn meest vruchtbare dag hebben.... Dagenlang dus aan het testen met ovulatie testen van jullie voor niks. Iedere keer zat er 52 dagen tussen en nu dus weer 36 dagen. Ik weet nu niet meer wat ik moet doen, zo weet ik nooit wanneer mijn vruchtbaarste dagen zijn. Mijn lichaam is helemaal van de rel. Ik hoop dat u iets voor mij kan doen. Mvg Suzan
Hoi Suzan, wellicht geeft de lengte van de afgelopen cycli wat meer inzicht en kun je een patroon ontdekken of een vruchtbare periode berekenen. Altijd heel vervelend (en frustrerend) hoor, als je cyclus onregelmatig is. Ik heb er ook geen gouden tip of advies voor helaas. Ook met een onregelmatige cyclus wordt geadviseerd om een jaar te proberen zwanger te worden (tenzij je bijna niet menstrueert bv). Stel een grotere vruchtbare periode in en heb in die tijd om de dag gemeenschap. Dan is je kans het grootste op een zwangerschap. Groeten Brigitte