voeden waar anderen bij zijn?

Discussion in 'Borstvoeding' started by lizzie84, Jan 10, 2008.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. lizzie84

lizzie84 Niet meer actief

Voeden jullie de kleine waar anderen bij zijn?

2. Maartje06

Maartje06 Fanatiek lid

Dec 5, 2006
    2,143
    0
    0
    MW-er
    Noord Holland
    In het begin niet, omdat Fiene daar erg onrustig van werd. Nu wel, tenzij het heel druk is dan ga ik voor de rust liever even apart zitten.

3. dirksmama

dirksmama VIP lid

Aug 29, 2007
    22,170
    34
    48
    mens
    Meestal in de wolken
    Ja.

4. geke

geke Fanatiek lid

May 10, 2006
    3,155
    0
    0
    ik juist in het begin wel maar nu is Jo heel snel afgeleid en voed ik hem het liefst op zijn kamertje als ie net wakker en nog wat slaperig is of vlak voordat ik hem weer in bed leg.

5. lintjezuur

lintjezuur Actief lid

Nov 5, 2006
    430
    0
    0
    Ja, maar wel op rustige plekken. Toen hij kleiner was kon ik ook voeden bij hema, v&d etc. Maar dat is er nu niet meer bij. Twee slokken en de wereld om hem heen is veel interessanter.

6. Niesje1980

Niesje1980 VIP lid

Sep 21, 2007
    6,596
    0
    0
    Noord Holland
    Ja in het begin alleen als het bekenden waren, maar later ook gewoon in het openbaar, al voelde me ik daar nooit heel prettig bij (onzekerheid over eigen lichaam) maar ja als mijn kleintje honger heeft gaat zijn belang voor.

7. Kissflower

Kissflower Fanatiek lid

Mar 19, 2007
    2,575
    0
    0
    Enschede
    ik voed hem wel overal.. maar moet wel op een rustig plekkie zitten, anders issie helemaal afgeleid, al vaak mee gemaakt haha

8. Female

Female Niet meer actief

Ik vanaf het begin overal. Ik hoef heerlijk nergens rekening mee te houden of te plannen. Ben er juist trots op, mensen zien dan hoe het ook kan. BV moet geen taboe zijn, in geen enkel opzicht... Dus vandaar ;)

9. Nynke

Nynke VIP lid

Sep 30, 2006
    8,087
    0
    0
    Frankrijk
    Ik voed ook overal. Laatst zelfs op het schoolplein.

10. Kathy

Kathy VIP lid

May 22, 2005
    5,535
    0
    0
    Draagdoekconsulent
    Lichtervelde, België
    Ik voedt ook overal.

11. lient

lient Actief lid

Dec 16, 2006
    200
    1
    0
    In het begin niet, het ging toen niet zo goed met aanleggen en ik kon alleen voeden in de bakerhouding. Nu we het goed kunnen en ik ook de madonnahouding kan, voed ik bijna overal.

12. Niet meer actief

Nog niet, ik voed wel gewoon bij mn ouders en schoonouders, maar verder niet, dan ga ik even apart zitten.

Hóe voeden jullie dan in t openbaar? Ik bedoel, ik voel er weinig voor om half in mn nakie op een terrasje te zitten ofzo ;)

13. Niesje1980

Niesje1980 VIP lid

Sep 21, 2007
    6,596
    0
    0
    Noord Holland
    Ik werkte altijd met laagjes. Dus bijv. een vest met daaronder een hemdje (die elastische van de hema zijn erg makkelijk).
    Je schuift de één omhoog en de andere laag naar beneden (of andersom net wat makkelijker gaat).

Of wat ook goedwerkt is een doek over je schouder en over je kindje heen, dan raakt je kindje ook wat minder afgeleidt.

14. Nemo

Nemo Niet meer actief

Ik voed ook overal. In het begin was dat zeker wel even wennen.
    En (half)naakt hoef je ook niet te zitten. Laagjes kleding of borstvoedingskleding aan en je ziet niets.

15. Nynke

Nynke VIP lid

Sep 30, 2006
    8,087
    0
    0
    Frankrijk
    Ik werk ook met laagjes of een sjaal. Maar ook zonder laagjes kan je netjes voeden hoor gewoon thuis even uit proberen.

16. Line

Line Fanatiek lid

Jan 7, 2007
    2,694
    266
    83
    Ja. Ik zoek dan wel een rustige plek op. Als ik op visite ga of ik ga naar een publieke plek dan zorg ik altijd dat ik laagjes kleding draag.

17. Mowtom

Mowtom Fanatiek lid

Aug 22, 2006
    3,530
    0
    36
    Pedagogisch medewerkster kdv
    Omg eindhoven
    Ik was er voor de bevalling nogal huiverig voor dat ik dus mooi ff niet ging voeden waar iedereen bij zat want stel je voor dat ze er iets vanaf keken...
    Nou vanaf dag één heb ik me er al niks van aangetrokken en heb ik gewoon gevoed waar iedereen bij zat. Boeien dan zagen ze maar wat hahaha wat kan een mens toch omslaan!
    Maar nu word de wereld om Jesper heen toch wel heel interessant en word het mij steeds lastiger om ff ergens te voeden waar het drukker is. Dan drinkt Jesper een stuk onrustigger en kijkt hij om zich heen en friemelt zich alle kanten op.
    Verder heb ik hem nog nooit gevoed op een terras of iets dergelijks waar ik ga zitten, dat gaat me nog net te ver...maar ja mocht het ooit nodig zijn zal ik het waarschijnlijk ook wel doen hahaha. Na die bevalling ben ik alle schaamte voorbij hahahaha

18. minnie1979

minnie1979 Fanatiek lid

Jul 20, 2007
    3,834
    1
    0
    Als weg gaat kun je toch ook gekolfde melk meenemen als je niet durft te voeden in het openbaar? Ik wil (denk ik ) ook graag bv geven maar geen haar op mn hoofd die eraan denkt om dat te doen in het openbaar. Niet dat het me tegenstaat hoor maar daar ben ik te preuts voor

19. lizzie84

lizzie84 Niet meer actief

Ik ben ( nog) niet zo ver dat ik "durf"te voeden waar anderen dan mijn vriend bij zijn. Ik zit dan niet prettig. En dat merkt mijn dochtertje ook.
    Mensen vinden het vaak raar dat ik boven ga zitten voeden.

Vandaar mijn vraag, wel knap dat jullie dat wel "durven"

Misschien kom ik oook ooit zo ver.

20. Juul76

Juul76 Bekend lid

Nov 20, 2006
    768
    297
    63
    Ik voed ook overal! Gewoon een beetje oefenen thuis met 'onzichtbaar' voeden, lukt je echt wel!

Dit weekend sat ik echter weer voor een nieuwe uitdaging....... ik ga voor het eerst een hele dag weg zonder kleine, en moet dan dus 'in het openbaar' gaan kolven.......... Waarschijnlijk is er geen aparte ruimte daar waar ik kan gaan zitten, dus wordt het in een hoekje van een restaurant ofzo. Ben benieuwd of ik er iets uitkrijg.

Share This Page