Dag lieverds ben ondertussen weer begonnen me ovulatie testen en zit in een nieuwe cyclus. Ik had gistere eentje gedaan en die was erg ligt nu net deed ik weer eentje om een uur of 8 en die leek me best wel donker ben benieuwd of ik nu eindelijk mijn piek zal vinden wat denken jullie ervan ? Groetjes xxx
Rustig doorgaan met testen 2x per dag. Je kunt trouwens het beste testen tussen 11.00u en 19.00u ivm de LH piek die dan beter te detecteren is.
Nee helaas niet maar dacht mss met zo laat te testen dat ik mss wel mijn piek gehad heb vanwege die donkere van gisteren maar gemist heb door deze middag niet te testen maar we gaan gwn door ga morgen middag testen en dan zien we wel of hij donkerder word of juist lichter ik vind dit zo lastig haha soms hebk gewoon geen tijd om te testen maarja x
Nu is die weer ineens veel lichter ik denk dat ik toen ik die redelijke donkere had net mijn piek gemist heb. Heb het zekere vr het onzekere maar genomen donderdag en het maar gezellig gemaakt want bij mij weet je het namelijk nooit zit nu op dag 11 na mijn menstruatie moet mijn cyclus zelf een beetje uitzoeken nu vnwege dat ik ervoor geen had vanwege tussetijds bloedverlies heb pregobel moeten slikken voor 2 weken waardoor ik uiteindelijk mijn echte menstruatie had doorgekregen x maar zal voor de zekerheid toch maar blijven testen want ben er ng ni 100% zeker van voel wel vanalles benede maar toch
Mijn menstruatie duurde 6 dagen met de laatste dag bijna niks meer ma tel dat sowieso mee x kdenk 16 a 17 idd x dus dan kan het wel kloppen dat mijn test woensdag avond/ donderdag door de dag positief was had die woensdag dus ng een zeer lichte test dus had toen mr ene keer getest in de middag en dan pas de donderdag avond weer om 8 u in de avond en daar kwam dus deze uit x dus ga ervanuit dat ik mijn positieve test gemist heb x helaas pindakaas
Ik had vndg nog maar eens getest gisteren allemaal steekjes gevoelt links en menstruatie pijn een beetje dus snachts ook ng seks gehad omdat eerder niet ging en vndg pijnlijke borsten maar lh test was wel weer redelijk donker niet positief ofzo zou dat door eisprong komen ?
Is goed zal ik doen x sorry ben nogal onzeker over die testen haha maar heel erg bedankt voor te reageren x