Steekjes in de vagina heb ik gelukkig niet gehad. Maar normaal gesproken denk ik dus altijd mijn ei te voelen maar dat is dus nooit mijn ei geweest Maar ja een week later behoorlijke pijn en we hebben veel geklust. Dus ik hoop dat die pijn een goed teken is geweest
Ik voel het ook elke keer weer. Al kan het wel eens verschillen van hoeveel pijn het nou precies doet en soms is het niet enkel mijn lies of onderbuik. Elke vrouw verschilt op dat gebied weer en het is ook niet elke keer exact hetzelfde. Iig veel succes meid als ik zo hoor dat het met vrijen ook goed zat
Ik heb al 6 dagen last rechts onderin mijn buik. Wordt er gek van. Dacht eerst dat het een eisprong was, maar dit duurt wel erg lang. En nog steeds geen teken van
Ja hoop het zo, maar ga er vanuit van niet.. Misschien heb ik nu wel mijn eisprong. Dan is het even afwachten tot over 2 weken
als ik plas voel ik de steken ook in mijn onderbuik.. maar zit heeeel laag. op hoogte van mijn schaambot ongeveer of hoe dat ding ook heet. hihi en mijn rechterlies doet pijn. maar das meer als ik er op druk
IK had wel iets krampjes rond dag 13, maar of dat mijn ietje was???? Ik weet het niet. Ik had geen echte pijn. Groetjes Simone
ik heb die krampen ook gehad Ooievaar, en nu heb ik ze nog steeds af en toe, dus het kan ook een goed teken zijn!! ik blijf duimen hoor!!
Hahaha wat lief van jullie meiden Vandaag niet zo'n kramp gehad Maar wel even een paar steekjes Meer niet..
En ja hoor hier zijn er weer menstruatie krampen Ook steken in mijn liezen als ik bijvoorbeeld te snel opsta. Pffffff hopelijk is het niet de ongi die onderweg is. Vandaag zou mijn innestel dag zijn..