Hoi, Ik heb afgelopen week vanwege de vakantie halve dagen gewerkt. In die have dagn heb ik veel last gehad van mijn buik. Af en toe deed het zo'n pijn dat ik even moest gaan zitten. Gisteren (vrijdag) had ik dat ook. Toen ik thuis kwam ging het wel, het was wat afgezakt. Tot een uur of 11 's avonds. Toen kreeg ik boven mijn schaambeen en aan de linkerkant van mijn buikk opeens heftige steken. Ik ben gaan liggen en ze zakten wel wat af na een half uur. Het kwam in vlagen. Toen ik vanochtend wakker werd had ik nog lichte steekjes en aan de linkerkant van mijn buik voelt het nou een soort van beurs? Wat kan dit geweest zijn en is dit normaal? Ik slik antibiotica voor een blaasontsteking maar dit is mijn laatste dag, dus hij moet eigenlijk over zijn. Moet ik me zorgen maken over wat ik voelde? En is het normaal dat ik met 16 weken al last hebmet werken halve dagen? Ik ga volgende week weer hele dagen werken en mijn baas tevens vader ligt zelf in het ziekenhuis dus ik kan het ook niet rustiger aan doen want ik ben daar nu de baas. En als ik er maar een dag niet zou zijn dan kunnen we het bedrijf meteen opdoeken. Zucht wat een gedoe he? alvast bedankt voor je reactie Groetjes muppet
Helaas is mijn vraag niet beantwoord in de vorige antwoorden ronde, dus vandaar dat ik hem even naar boven zet. Sorry! Ik denk dat ie over het hoofd gezien is.
Muppet, Allereerst even een tip: niet meer doen naar boven verplaatsen van je vraag, er komt dan een 1 en vervolgens een 2achter je vraag te staan waardoor het lijkt als of het al is beantwoord. Nu zag ik je inderdaad bijna over het hoofd! Maar alle vragen worden beantwoord soms een dagje later of 3. Laat een dag na het stoppen van je antibiotica je urine nogmaals nakijken of de onsteking helemaal is verdwenen. Ook bij 16 weken kan het werken te zwaar zijn als je urine nu schoon is moet je echt even overwegen om het rustiger aan te gaan doen, het lijkt me niet verstandig dat je naast je vader moet gaan liggen omdat we je de rust moeten opleggen! Dnek aan je zelf en aan je kindje. Imke