Wie had dit ook en hoelang beviel je erna?

Discussion in 'De bevalling' started by Blaak, Mar 26, 2008.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Blaak

Blaak Niet meer actief

Hallo!

Ik heb normaal nergens last van, maar vannacht moest ik vaker naar de wc en toen ik wakker werd had ik ook echt een keiharde buik en pijn. Die harde buik bleef gewoon met echt menstruatieachtig pijn. Vreemd! Maar zegt dit wat? Hebben jullie dit meegemaakt en wanneer beviel je erna?

Groetjes, Mandy

2. Blaak

Blaak Niet meer actief

Hmm nu heb ik ook soort van menstruatiepijn en harde buiken, zonder regelmaat, maar misschien een beginnetje?!

3. Kalush

Kalush Fanatiek lid

Jan 7, 2006
    2,694
    0
    0
    Noorden v/h land
    Ik hoop het voor je, kan ook zijn dt het alleen oefen weeen zijn.
    Had dit ook, wel 2 weken last van gehad..

4. leonietje24

leonietje24 Fanatiek lid

Jul 25, 2006
    2,529
    0
    0
    Meestal zegt dit niks en zijn het inderdaad oefenweeen, voorbereidingen op de bevalling. Het zegt niks over hoe lang het nog gaat duren.

5. darcy

darcy VIP lid

Oct 1, 2006
    5,715
    0
    0
    English teacher!
    Zaanstreek
    Zouden wel eens 'gewoon' oefenweeën kunnen zijn... herkenbaar.

6. daantje28

daantje28 Lid

Jul 19, 2007
    63
    0
    0
    Tilburg
    Ben al even overtijd en herken wat je schrijft, ik heb al 2 weken last van harde buiken en soms wat menstruatieachitge pijn. Vanaf vandaag ben ik wel de slijmprop aan het verzliezen, dus wacht in spanning af...Succes!

7. Mirthe81

Mirthe81 Bekend lid

Feb 21, 2008
    590
    0
    0
    Ik werd op een ochtend wakker met menstruatiekrampjes. Ik had ze al een paar weken af en toe, maar dit keer kwamen ze echt regelmatig. Een uur later braken m'n vliezen en nog twee uur later was Nova geboren via een ks. Ik was nog maar 36 weken en had die krampjes vanaf 33 weken.

8. Hanneke

Hanneke VIP lid

Jun 18, 2007
    14,894
    275
    83
    Onze roze wolk!
    Kunnen oefenweeën zijn, maar het kan ook een teken van het begin van de bevalling zijn. Ik kreeg dat soort krampen op woensdag avond en vrijdag ochtend had ik 2 hummeltjes in mn armen. Succes!

9. daantje28

daantje28 Lid

Jul 19, 2007
    63
    0
    0
    Tilburg
    Loop daar ook al een week of 2 mee, ben nu even overtijd. Ben op dit moment de slijmprop aan het verliezen....Succes!

10. Hanneke

Hanneke VIP lid

Jun 18, 2007
    14,894
    275
    83
    Onze roze wolk!
    Daantje, dan zal het wel niet heel lang meer duren bij jou! Succes!

11. lillebi

lillebi Actief lid

Feb 21, 2008
    249
    0
    0
    ik had een week voor de bevalling van mijn eerste dat ik in de nacht wakker werd van giga krampen, ik naar de wc en een diarree niet normaal meer, dus ik dacht dat de krampen daardoor kwamen, de dag erna moest ik naar de vk en toen had ik toch 3 cm ontsluiting een week later ben ik gestript door de gyn en is de bevalling diezelfde dag nog doorgezet.

12. kitana

kitana Actief lid

Dec 12, 2007
    411
    0
    0
    Zwijndrecht
    hey

als ze onregelmatig komen dan zijn het oefenweeen. komen ze regelmatig dan zijn het gewone weeen.

hoe lang houd het aan? en hoeveel tijd zit er tussen?

Share This Page