Hallo dames, Ik ben op dit moment 35 weken zwanger en moet morgen beginnen met insuline spuiten i.v.m hoge waardes en dieet niet hielp. Mijn vraag is wordt je door insuline spuiten ingeleid met 38 weken ??? Gyn zei vorig keer dat als je de suiker onder controle kon houden met dieet tot 40 weken wachten. Ik moet pas donderdag na de gyn maar misschien hebben jullie er ervaring mee.
ik heb type 1 diabetes. ook insuline en mij werd gelijk vertelt door de internist dat ik met 38weken ingeleid zou worden. was toen 5weken zwanger haha.. alleen is type 1 diabetes en zwangerschapdiabetes een heel verschil. gewoon even bellen morgen? weet je gelijk waar je aan toe bent
Lijkt mijn verhaal wel . Moest ook met 35 weken aan de insuline. Met 37+5 weken had in een afspraak bij de gynaecoloog, en heeft hij meteen naar de verloskamers gebeld zodat ik met week 38 werd ingeleid. Je zal dus volgende week horen wanneer je je mag melden bij de kraamafdeling. Ik zou zeggen, geniet nog van de laatste weken samen met je man. En succes .
Ik dacht het wel eerlijk gezegd. Toevallig ben ik ook vandaag 35weken zwanger en heb ook zwangerschapsuiker. Ik ben er pas achter gekomen dus moet 15jan naar de gyno en dieetiste, maar de verloskundige vertelde wel dat mits je veel insuline moet spuiten je idd met 38weken ingeleid word.
Volgens mij maakt de hoeveelheid niet uit. Ik moest 2eh voor avondeten spuiten, 1x per dag in mijn geval. Ik heb dus niet veel moeten spuiten.
dank je wel dames voor de reactie vandaag toch de ziekenhuis gebeld. Ze gaven aan dat het niet standaard is en de lichaam van de moeder niet willen belasten erg zou er geen ontsluiting of verweking in de BM zijn . Maar de verpleegkundige gaf aan toch donderdag te bespreken want de beslissing gaat de gyn geven dus we wachten af.
Hallo dames, Gisteren bij de gyn geweest en in week 38 toch ingeleid i.v.m insuline spuiten. nog maar 2 weekjes kan niet meer wachten
Hi! Ik had ook zwangerschaps diabetes. Ik liep in het umcg. En werd idd op de dag af met 38 weken ingeleid..