Ik heb het zo ontzettend gehad met het zwanger zijn. Bijna niet kunnen lopen of omdraaien in bed, last van maagzuur, ongesteldheidskrampen... Ik weet dat dit er allemaal bij hoort alleen kan ik mezelf bijna niet meer vrolijk krijgen. Waar ik wel nog steeds van kan genieten is als mijn buik lekker heen en weer gaat en ik haar voel trappen. Ik kan gewoon echt niet geloven dat er een baby uit gaat komen! En dat dat (hopelijk) vanzelf allemaal opgestart wordt!
oh ik ook meid, lig al 2 dagen inbed met weeen, ze komen en gaan zo om de 10 min. vk gebeld , niets aan de hand zolan ze niet om de 4 min komen gewoon doorgaan. en ik moet nog 5 weken , dat hou je dus echt niet vol hoor. maandag moet ik op controle voor bloeddruk en urine ik zou zeggen veel succes en hoop dat het vlug over is voor je
hier begin ik er ook ene beetje genoeg van te krijgen. ook allemaal ongesteldheidspijn. gisteravond me eten weer es niet goed gevallen waardoor ik alles weer uitgekotst heb! ( zonde van die lekkere patatjes) moe, moe, puistjes, vet haar. maar idd als je dan wer dat gezellige geschop en gedraai voelt kan ik er (weer heel even) tegen maar wil me baby ook gewoon hebben nu! vannacht trouwens voor de 10de keer ofzo bevallen! hahaha
ik heb een hele makelijke zwangerschap maar begin het nu meer zat te worden omdat ik de kleine zo graag wil zien. gelukkig komt het einde nu in zicht maar elke dag voelt zo lang.
Ja, ik merk ook dat ik elke dag/nacht weer een beetje zenuwachtig word omdat ik dan denk dat ik een topprestatie moet gaan leveren. Dan ben ik mezelf als ware voor een wedstrijd aan het voorbereiden en dan komt er steeds niets! Vervelend dan om weer een nieuwe dag in te gaan en van voren af aan te moeten beginnen met opladen... @guusje11: dat je zoveel weeen al hebt: niet leuk! maar wel fijn dat de baby blijft zitten want je moet nog even!
Succes meiden...nog eventjes volhouden...voor je het weet is het zover en hebben jullie je baby in jullie armen! Weet precies hoe jullie je voelen...ik was het ook zoooooooooooo vreselijk zat op t einde...ben gelukkig met 39 + 4 bevallen dus niet overtijd gelopen!
Hoi Meiden, Ik ken het gevoel een beetje. Geduld, geduld. Maar ik vind het ook moeilijk. Woensdag was ik bij vk en die was zeer demotiverend. Ze probeerde me te strippen maar mijn baarmoedermond zat nog dicht, dus het ging niet. Ze zei dat het dan ook wel niet zal komen. Ik was in tranen. Dat ik voor piet snot kon zitten wachten tot maandag. Maar ik moest wel vrijdag (vandaag) in het ziekenhuis langs of de kleine het nog goed maakte. Gelukkig was dat zo en zeiden ze in het ziekenhuis dat wachten helemaal niet zinloos was en dat ik me geen zorgen hoefde te maken en dat hij heus ook nog uit zichzelf kon komen. Ik denk dat het onervarenheid was van de vk (ze is nog heel jong en werkt er nog maar net). Maar ik zat er wel mooi 2 dagen flink doorheen. Wou ook niemand zien. Vond het zo'n stom verhaal. Alle meiden die ook aan het wachten zijn succes. Ik hoop voor jullie dat jullie baby's heel nieuwsgierig zijn en snel geboren willen worden. En niet de 41 weken +nog wat halen. Maar gewoon lekker wanneer het kan. In elk geval sterkte. En succes met die laatste zware loodjes en omdraaien in bed enzo. Liefs Elba
Hai Elba, bij mijn vk praktijk doen ze niet eens aan inleiden... Maar aan jouw banner te zien moet ik nog niet zeuren . Maar je kan wel bijna je baby vasthouden! Heel veel sterkte met de echte laatste loodjes!
Bij mijn praktijk doen ze dat ook niet, inleiden. Wel strippen. Dat inleiden is voor het ziekenhuis. Ik hoop als nog dat het spontaan wil komen maar erg veel tijd heb ik niet meer. Maar ja je hebt het niet zelf in de hand he. Ik vind 40+5 ook veel hoor. En het gaat er helemaal om hoe het gaat en hoe je je voelt. En over tijd is overtijd en dat is toch niet echt superfijn. Nou heel veel sterkte, Groetjes Elba
gelukkig dat ik niet alleen hoeft te wachten. en tenslotte is het einde echt in zicht aan het komen! nog even volhouden!
Hoi meiden, Hier nog een wachtende mama Af en toe is het flink aan het rommelen, maar nog steeds zet het niet door. Bij Sophie ben ik met 42 wk en 1dg ingeleid. Nu heb ik aanstaande maandag gelukkig afspraak met gyn. over evt. inleiding. Sterkte met de laatste loodjes! Dat we maar snel mogen bevallen. Dikke knuffel, Sophie
Hoi Sophie, Dat kan dus wel dat je met de eerste wordt ingeleid maar dat dat met de tweede niet nodig is? Dat vroeg ik mij af. Ik hoop voor je dat het rommelen doorzet, zou mooi zijn. Misschien kan je verloskundige je strippen? Of vind je dat vervelend? Ik elk geval good luck! Groetjes Elba
Hallo allemaal, Van mij mag de kleine nu ook wel komen! Ben 40 weken en 4 dagen zwanger. Kan me nog best redden, maar inderdaad... dat wachten... Morgen weer naar het ziekenhuis voor een CTG (om de dag ivm groeiachterstand), en dan maandag weer naar de gyn. Ben benieuwd! Succes allemaal!
Hoi Elba, Ja, de eerste keer was het omdat Sophie niet uit zichzelf kwam en de 42 weken voorbij waren. Uiteindelijk bleek ze ook nog in aangezichtsligging te liggen. In principe hoef ik nu niet ingeleid te worden tenzij het bijv. met kindje niet goed gaat of ik de 42 weken bereikt heb. Maar o.a. vanwege ervaringen vorige bevalling heb ik nu iets eerder een gesprek over evt. inleiding. Als er al wat voorwerk is verricht, mag ik ws eerder ingeleid worden. Kindje moet er wel klaar voor zijn. Vanwege traumatische ervaring vorige bevalling neemt een inleiding voor mij wat angsten weg door bijv. mogelijkheid overdag een ruggenprik te krijgen. Ik zeg niet dat ik die persé wil, maar heb meer rust als mogelijkheid er is. Heb daar afspraken over gemaakt. In ons ziekenhuis nog steeds niet 's nachts mogelijk. Met strippen weet je nog niet wanneer de bevalling begint. Vanwege lichamelijke klachten hoop ik nu ook dat het niet lang meer duurt. Hopelijk allemaal snel ons kindje in onze armen. xx Sophie
Elba, heb jij een afspraak staan voor inleiding? Kon het zo snel niet vinden. Succes/sterkte met laatste loodjes. xx Sophie
Hoi Sophie, Ik hoop dat het allemaal goed komt deze keer voor jou. Kan dat goed begrijpen van die ruggeprik. Je hoeft niet nog een keer zoiets mee te maken. Ik vind dat vrouwen die altijd moeten kunnen krijgen als een bevalling traumatisch begint te worden. Ik hoop dat je lichaam al wat voorwerk heeft verricht. Zou mooi zijn. Ik heb nog geen afspraak voor inleiden. Morgen gaan ze weer kijken hoe en wat, met ctg en echo enzo. Dan hoor ik denk ik meer. Vind het moeilijk. Brengt toch best wel wat spanning mee. Heel veel sterkte met de laatste loodjes! Hou vol, ook voor alle andere damens natuurlijk, Liefs Elba
Hoi Elba, Dank je wel, lief van je Jij ook heel veel sterkte met de hopelijk voor jou nu echt allerlaatste loodjes. Succes morgen, ik denk aan je! Voor iedereen sterkte en succes. xx Sophie