Ik heb net van een vriendin gehoord dat jongens wat langer in de baarmoeder blijven dan meisjes ... hoe denken jullie daarover?
mijn zoontje kwam wel 9 dagen te laat maar min dochter kwam er 16 dagen later . dus heb ook onzin gestemd
Ik heb ook onzin gestemd.Bij mijn zoontje kan ik er niet van uit gaan want die is eerder geboren dmv keizersnede maar mijn dochter was 9 dagen te laat dus ook meisjes kunnen langer blijven zitten!
Ik heb onzin gestemd. Allebij m'n kleintjes waren te laat. Me dochter 12 dagen te laat en me zoontje 5 dagen te laat Denk (als ik het ze lees) dat meisjes wel langer willen blijven zitten haha
Persoonlijk weet ik het nog niet maar: Ik zat 2 weken te lang, mijn zusje 10 dagen te lang en mijn broertje maar 3 dagen te lang. Dus de meiden zelfs langer.
Mijn vriend (een jongen dus ) was 2 weken te vroeg en ik (.....!) een paar dagen te laat. Wat mij betreft mag het wel waar zijn die kleine is zo welkom dat ik echt geen zin heb om nog 5/6 weken te moeten wachten op mun hummeltje! Debby
ik heb ja gestemt omdat mijn zoontje twee weken te laat was en als het aan hem had gelegen zou die er toen nog niet zijn uitgekomen maar gelukkig voor mij moest hij wel.
he onzin gestemd. me zoontje kwam 2 dagen te vroeg en die vanvan ene kennis van ons was een meisje en die was ook 2 dagen te vroeg.