even van mij afschrijven... ik krijg woensdag een geplande keizersnee. ons zoontje is ook met een (niet geplande) keizersnee geboren, dus ik weet wat het is, maar krijg nu toch wel de kriebels.. de afgelopen dagen gingen snel voorbij door de feestdagen, maar nu komt het toch wel heel dichtbij. vandaag nog maar even wat dingen doen; was, poetsen, boodschappen...en dan morgen nog lekker dagje samen met mijn zoontje.. ben opzich niet bang voor de keizersnee, maar toch wel spannend, hoe het zal zijn, of alles goed gaat, of we een jongen of meisje krijgen, of het mee zal vallen... nou ja, nog even en dan weet ik het!
Oooh wat spannend dat je nu al weet dat je woensdag je kindje geboren zal worden! De tijd is de afgelopen weken heel snel voorbij gegaan door de feestdagen inderdaad. Goed dat je nog effe wat afleiding zoekt. Ik zal aan je denken woensdag en veel succes!
Alvast heel veel succes voor woensdag meid Hier ook bijna mijn 3e ks.. Krijg nu ook wel de kriebels hoor
Logisch dat het spannend is! Elke keer is anders en bijzonder om weer een kindje in je armen te krijgen! Veel succes, maar vooral veel geluk en plezier!