Ik heb dus een intiempiercing (in het lelletje boven de clitorus), maar ben (nog) niet zwanger, nu vraag ik me eigenlijk al af of ik die zou kunnen inhouden mocht het lukken en ik moet gaan bevallen. Zijn er vrouwen die hier ervaring mee hebben?
Ik zou hem er gewoon uithalen. Ik kan me voorstellen dat een VK er niet op zit te wachten om met achter piercings te blijven hangen met draden, kabels, handschoenen of weet ik wat.
idd, eruit die piercing..hahah mijn vorige vk ging al over de rooie dat ik mijn navelpiercing wilde laten zitten..hihi (heb hem er later ook maar uitgehaald en niet meer ingedaan)
Hmm eerst maar ff afwachten of ik zwanger raak, moet ik hem eruit halen, laat ik hem achteraf gewoon opnieuw zetten, zo'n ramp was dat niet, die!
oei, dat lijkt mij juist de meest pijnlijke plek! maar ik zou m er ook uithalen, als ik al zie hoe conservatief onze gyn is, zie ik mij niet aan komen met zo'n piercing, om vervolgens een hele preek te krijgen. het is een lieve man, maar mijn man heeft het steeds al over...is dat die dokter over dat roken (mijn man moest van hem stoppen uit solidariteit, hij rookt al buiten voor mij uit solidariteit en ik vind het niet nodig dat hij stopt)
Hmm hij zit door je clit.. Niet door je doos Dus jaaa je clit gebruik je niet bij het bevallen hoor Daar komen ze toch echt niet aan hehehe
Toch word het aangeraden om alle piercings in het gebied van de vagina te verwijderen tijdens de bevalling
Dat klopt, maar ik weet van mijn bevalling dat ik van meerdere posities benaderd werd. Je ligt daar toch met je doos wagenwijd open.
Bij mij zit hij niet door mijn clit, maar in het lelletje erboven. Ik moet zeggen, ik heb 3 piercings, maar deze was de minst pijnlijke. Maar goed, mocht ik zwanger raken ga ik toch weer naar dezelfde verloskundige als bij de 1e, en ik weet zeker dat zij niet geshockeerd zal raken, maar ik zal haar advies wel ter harte nemen of hij erin kan blijven of eruit gaat.
Oja idd.. Het gaat ook om hygiene he Alle sieraden en piercings af en uit Nouuu ik denk dat die vk's wel wat kunne hebben hoor
Ik heb mijn navelpiercing de hele zwangershcap ingehouden, je moet dan wel een speciale flexibele kopen, een andere dan normaal dus. Ik was erg gescheurd met bevallen, tot aan mijn clit toe dus ik kan me voorstellen dat het lastig kan zijn met hechten te zijner tijd. Maar het is helemaal niet gezegd dat jij dat ook hebt En als je die piercing al een tijdje hebt en hij genezen is kan het toch niet meer infecteren ? Lijkt mij dus dat je hem gewoon kunt inhouden voorlopig en misschien wel all the way. Maar das mijn bescheiden mening 8)
ik had zelf een clit piercing, en toen ik het vraagde, hadden ze liever dat ie eruit ging.. uiteindelijk moest ie er uit ivm keizersnee
Heb er zelf geen, maar lijkt me absoluut geen probleem tijdens de bevalling. Iets anders is, zit het nog wel prettig naar mate een zwangerschap voorderd. Je onderkantje zwelt wat op door vermeerderde doorbloeding. En tijdens de bevalling nog meer door de druk, die er op je onderkantje komt te staan. Denk dat je zelf het beste kan voelen of het nog okee voelt, qua handelingen lijkt het me niet in de weg te zitten.
Ja, idd, is ff afwachten, bij de eerste had ik hem nog niet, dus mocht het lukken wordt dit nieuw voor me. De tijd zal het leren.
Hallooo Ik heb zelf 5 piercings en laat ze gewoon zitten. Voor mn navel bestel ik een zwangersschapspiercing die kun je op maat knippen.Ik heb ook een clitpiercing en zolang het geen problemen geeft hou ik ook deze in.Misschien dat als de bevalling zich aankondigt ik hem er wel uithaal maar eerder niet.Vind het zonde om hem dicht te laten groeien.Tepelpiering moet ik nog een uitzoeken hoe dat zit met borstvoeding enzo (of t nog wel werkt haha). Maar ik zou dus gewoon afwachten..als alles goed gaat laat ik het je nog wel weten of het kan of niet