pijnbestrijding tot het eind vd bevalling onmogelijk?

Discussion in 'De bevalling' started by Jalea, Mar 26, 2007.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Mist

Mist Fanatiek lid

Dec 18, 2006
    1,201
    1
    0
    Brabant
    Pff mijn kerel van 4305 gram was eruit en toen riep de verpleegkundige (terwijl ik met mijn benen in de stijgbeugels lag om heeeel pijnlijk gehecht te worden) :"ben benieuwd hoe zwaar de volgende is"
    DE VOLGENDE? GRRRRRRRR :evil:

2. Marsupilami

Marsupilami Fanatiek lid

Dec 12, 2006
    2,072
    309
    83
    verpleegkundige
    dat geloof ik graag maar persen met ruggeprik is ook niks mis mee :D

3. Jalea

Jalea Fanatiek lid

Jun 24, 2006
    2,396
    0
    0
    ik kan me door mn eigen bevalling niets maar dan ook niets erbij voorstellen als mensen vertellen dat ze het zo fijn vonden dat ze mochten persen... (en eigenlijk zegt iedereen die ik erover gesproken heb dat het fijn was om te mogen persen...?!) dat was bij mij de aller ergste pijn van de hele bevaling, die vreselijke persweeen, en het persen maakte de pijn alleen maar erger :(
    ben ik daarin een uitzondering ofzo?

4. Mist

Mist Fanatiek lid

Dec 18, 2006
    1,201
    1
    0
    Brabant
    Tja ik weet niet mijn persweeen waren een lachertje vergeleken met de weeen die ik zonder ruggeprik had, ik vond het ook heel fijn om dat helemaal mee te maken zonder warm gloeiend gevoel in mijn benen en duf gevoel in mijn hoofd..

5. Zeeuwsmeisje

Zeeuwsmeisje Fanatiek lid

Aug 9, 2006
    3,051
    1
    0
    zeeuws-vlaanderen
    Ik vond mn eerste bevalling een regelrechte hel... (is ook geeindigd in een ks en vlak daarvoor overwoog ik serieus om uit het raam te springen) maar nog maanden daarna had ik elke keer als ik een kersverse of aanstaande moeder zag medelijde met ze. Dat is vanzelf gesleten na ong. een jaar.

Een volgende bevalling kan compleet anders gaan

Share This Page