Het grote nieuws vertellen

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Sunkissed, 1 sep 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sunkissed

Sunkissed Lid

30 aug 2014
    55
    0
    0
    Hoe hebben jullie het je familie verteld dat jullie zwanger waren? En hoe veel weken was je toen al zwanger?

2. bpu

bpu Niet meer actief

Wij hebben het mn ouders afgelopen zaterdag verteld met 9,1 wk.
    Ik had 2 kleine boekjes gekocht, 1 met speciaal voor opa erop, en 1 met speciaal voor oma erop. Het was erg bijzonder en emotioneel, het is hun eerste kleinkind. Ik wou het op zich wel eerder vertellen maar het kwam er steeds niet van en ik had nog geen leuk cadeau gevonden, uiteindelijk gewacht tot dit weekend omdat we met zn vieren op vakantie waren.

3. Bollen

Bollen Fanatiek lid

22 jul 2013
    1.422
    7
    38
    NULL
    NULL
    Ik had voor mijn ouders een cadeautje gekocht met I love Opa/oma. Bij beide een erg emotionele reactie!
    We hebben het verteld met 10.2 na een goede termijnecho!

4. Drieka

Drieka Niet meer actief

Wij hebben het de moeder en stiefvader van mijn man verteld met bijna 9 weken toen we de eerste echo hadden gehad, we hadden een slabbetje gekocht met jullie worden opa en oma erop.

Schoonbroer en schoonzus hebben we een rompertje gegeven met 50% mama en 50% papa erop :D

Verder hebben we het gisteren aan de rest van mijn man zijn familie verteld, gewoon zo rechtuit.

Mijn familie vertel ik het pas na de 12 weken echo maar met hun is de band ook anders.

5. mams1

mams1 Fanatiek lid

16 okt 2013
    3.121
    800
    113
    Gewoon verteld :)

6. poisson1987

poisson1987 Bekend lid

23 okt 2013
    643
    0
    0
    Huisarts in opleiding
    't Gooi
    Moeder en schoonmoeder gelijk bij positieve test (schoonmoeder belde toevallig net nadat ik vriend positieve test had laten zien, iets met timing).
    Mijn beste vriendinnetje en mijn zus bij 5 weken. Werkgever bij 8 weken (in vertrouwen ivm nachtdiensten). Rest van vrienden en familie bij 11 weken na goede 12-weken-echo.... Nooit op FB.

7. Rainbow88

Rainbow88 Fanatiek lid

13 jan 2014
    3.648
    305
    83
    Ouders meteen na de positieve test, hadden een Clearblue test met 'Zwanger' op ingepakt & afgegeven
    Werkgever ook in vertrouwen met 5 weken (Ivm vroege werkverwijdering)
    Familie met 9 weken, goeie vriendinnen idem
    Op facebook gezet na de termijnecho met 12,5 weken

Deel Deze Pagina