Welke flessen gebruiken jullie? Ervaring!!

Discussion in 'Voeding' started by Appeltje2, Jul 15, 2015.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Appeltje2

Appeltje2 Bekend lid

Sep 23, 2014
    773
    176
    43
    Bij mijn eerste heb ik Breastflow flessen gebruikt tot en met 3 a 4 maanden.
    Ik ben er wel tevreden mee. Al gaat de binnenspeen snel stuk en op dit moment zijn de spenen moeilijk te verkrijgen.

Ben na 4 maanden over gegaan op Avent natural
    Alleen die ging veel te snel met speen vanaf 3 maanden.

Ik ben zwanger van de 2de ik weet niet welke fles ik moet kopen.

Ik ben benieuwd naar jullie ervaring!!!

Ben wel van plan om borstvoeding te geven dat heb ik bij mijn eerste ook gedaan maar heb er ook ernaast gekolfd.

2. Boommm

Boommm Niet meer actief

Ik heb bij beiden de avent naturel flessen gebruikt. Wel heel lang met de newborn speen, omdat ze anders te snel dronken. Ben er eigenlijk altijd heel tevreden over geweest!

3. Kleintjuh85

Kleintjuh85 Fanatiek lid

Feb 5, 2014
    3,992
    2,283
    113
    Noord-Brabant
    Ik heb tot een paar dagen geleden de dr.browns gebruikt. Ik vond Avent juist niet fijn. Ik ben heel tevreden over de dr Browns fles.

4. doedie1991

doedie1991 Bekend lid

May 28, 2014
    660
    0
    16
    Ik heb de aveant gebruikt en nu al een hele tijd bini flessen. Me zoon heeft nooit last van krampjes gehad maar of dat aan de fles ligt weet ik niet:)

5. Zoe123

Zoe123 VIP lid

Feb 9, 2013
    11,811
    5,949
    113
    Female
    Hier Avent bij de oudste. De eerste 4 weken gekolfd, toen was zeaan de borst.
    De middelste was een flesweigeraar, waar het uiteindelijk lukte met de Nuby fles. Dus bij de jongste ook maar gebruikt.
    Ik heb wel heel lang speen nr 1 gebruikt.

6. Averlhach

Averlhach VIP lid

Mar 26, 2011
    8,809
    1,014
    113
    Female
    Drenthe
    Absoluut de dr browns fles

7. Hilly1980

Hilly1980 VIP lid

Jun 23, 2014
    7,299
    6
    38
    Avent vond ik ronduit waardeloos. Absoluut 100% de Dr. Brown fles

8. Celika

Celika Fanatiek lid

Jul 15, 2013
    1,893
    381
    83
    Female
    Dicht bij de zee
    Hier ook absoluut de Dr. Browns flessen!
    Avent en difrax waren binnen 5 minuten leeg maakte totaal niet uit welke speen ik erop deed.
    Met de Dr browns deed hij netjes 20 min over zijn voeding.

9. MamaLe

MamaLe Fanatiek lid

Mar 28, 2015
    1,998
    221
    63
    Dr brown!
    In het begin een avent flesje gebruikt omdat dl bijgevoed moest worden (heb ook bv gegeven) maar die ging veel te snel. Met dr brown geen last van, ook nooit krampjes gehad.

10. Lisa1987

Lisa1987 Fanatiek lid

Sep 11, 2013
    1,845
    183
    63
    Female
    we zijn begonnen met avent natural, maar daar kreeg de kleine man enorme krampjes van. Elke nacht was het huilen geblazen. overgestapt op dr. brown's en nergens last meer van.

11. Mop81

Mop81 Fanatiek lid

Nov 9, 2013
    4,130
    2,517
    113
    Female
    Amsterdam
    Dr brown!

12. Olifantje1991

Olifantje1991 VIP lid

Jan 9, 2013
    9,521
    3,739
    113
    Hier uiteindelijk op de difrax fles uitgekomen. Ook de dr. Brown geprobeerd, maar mijn zoontje van de zachte spenen van dr. Brown niet fijn. Dus toen een difrax speen erop gezet (past op de dr. Brown fles) en dat ging prima.
    Toen dus ook maar een difrax fles gekocht, vond de dr. Brown zo'n gedoe om schoon te maken, door dat extra buisje wat erin zit.
    Enige probleem wat ik hier met de difraxfles nog wel eens heb gehad is dat hij lekt, door het aparte ventiel dat onderin zit.
    Ik vond zelf de avent fijn in gebruik, weinig poespas e.d. maar ook voor mijn zoontje ging deze veel te snel.

13. Shakes

Shakes VIP lid

Apr 2, 2013
    14,132
    5,874
    113
    Female
    Vlaanderen
    Wij hadden wel Avent, maar hebben tot ruim 6 maand de 1-speen gebruikt. Anders ging het inderdaad te snel.

14. mimimama88

mimimama88 Fanatiek lid

Sep 19, 2014
    1,516
    0
    36
    In het begin de difrax s fles maat dat ging te snel. In 10 minuten was de fles leeg. Ik had toevallig een avent natural fles in huis en daar zijn we toen mee begonnen. Het duurde toen 20 minuten eer de fles leeg was.
    Ik gebruik de nummer 2 speen, is met 2 gaatjes zodat de voeding langzamer gaat.
    De pap geef ik via een difrax s fles wide met de 1,2,3 speen. De s speen was te moeilijk ;)

15. Love1990

Love1990 Niet meer actief

Eerst Avent, maar daar dronk dochterlief niet goed uit. Difrax bleek de juiste fles voor ons te zijn, zeer tevreden over. Ook mijn ventiel heeft wel eens gelekt maar na een mailtje naar de klantenservice kreeg ik gratis een nieuw setje ventielen.

16. Maryelle

Maryelle Actief lid

Feb 10, 2015
    419
    421
    63
    Female
    Hier begonnen met de Difrax S fles maar door mislukte borstvoeding was DL nogal een schrokop.. Deze ging dus veel te snel op en ze verslikte zich nog wel eens, ook veel hikken. Toen overgestapt op dr. Brown en dat bevalt nog steeds heel goed!

Voor papflessen schijnt deze minder geschikt te zijn maar als DL al pap gaat krijgen dan ga ik dit van een bordje geven. Ik gebruik trouwens ook nog steeds de fase 1 speen.

17. bloemetje95

bloemetje95 Niet meer actief

Difrax met medium speen hier. Hiervoor Tommee Tippee gehad maar na een tijdje werkte dat niet meer omdat Dl heel minimaal hapt.
    Ben echt heel tevreden over Difrax behalve dat ze wel lekgevoelig zijn. We zitten geregeld onder :D

18. daantjedubbel

daantjedubbel Bekend lid

Apr 2, 2014
    721
    1
    16
    Arnhem
    Zonder twijfel de Dr. Browns. Ook begonnen met Avent, maar dat ging veel te snel en alles liep dan langs z'n mond. We zitten hier nog wel op de nummer 1 speen, het blijft een gulzige drinker ;)

19. Drieka

Drieka Niet meer actief

Hier de Dr Brown's fles met de prematurenspeen, gaat perfect en voor de pap heb ik de Difrax S-fles met de 1-2-3 standen speen en hij drinkt de pap op stand 1 ;). Heeft een flinke zuigkracht.

20. LindsayS

LindsayS Bekend lid

Jan 26, 2014
    798
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hier eerst Avent, kreeg ze ongelofelijk veel kramp van. Daarna overgestapt op difrax en dat ging prima. Altijd S speen gebruikt en later 123 speen

Share This Page