Alternatief voor brood

Discussion in 'Voeding' started by Humava, Jul 17, 2015.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Humava

Humava Niet meer actief

Hoi dames,

Mijn zoontje is niet dol op brood. Ik mag blij zijn als hij 1/4 of een 1/2 op eet. Fruit en avondeten gaat wel heel goed. Wat zou ik als alternatief tussen de middag kunnen geven? 's Morgens krijgt hij al pap dus dat wil ik tussen de middag niet geven.

2. 2jees

2jees Niet meer actief

Mijn oudste at een kwart tot een dik jaar aan toe, is helemaal goed gekomen. dat kan dus ook.

3. Shakes

Shakes VIP lid

Apr 2, 2013
    14,132
    5,874
    113
    Female
    Vlaanderen
    Soep, rauwe groenten zoals komkommer en tomaat, cracottes, toast, yoghurt met fruit...

4. Humava

Humava Niet meer actief

@2jees ja ik ben ook niet bang dat het niet goed komt hoor. Het lijkt alleen wel dat hij honger heeft dus wil hem toch iets aanbieden.
    @shakes thnx komkommer laatst geprobeerd vind meneer wel lekker tomaat en toast nog niet maar hij is niet zo dol op harde stukjes dus toast zal m nog niet worden denk ik. Cracottes vind ik een goed idee. Dat wordt vrij snel week dus dat lust hij misschien wel.

5. Champetter

Champetter VIP lid

Mar 5, 2013
    6,825
    3,809
    113
    Ik kook 2x per dag een warme maaltijd voor de twins. Is heel normaal in de landen om ons heen.

Moet eerlijk zeggen dat ik vaak een groot aantal porties voorkook hoor maar ze krijgen 2x daags een warme hap.

Share This Page