extreme menstruatiepijn en bloeding (innesteling?)

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door puzzcat24, 23 sep 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. puzzcat24

puzzcat24 Niet meer actief

Ik ben vandaag naar het ziekenhuis geweest,want ik klapte dubbel van de pijn...Er is ook bloed vrijgekomen,maar het is niet als ongi bloed (het is bloed verdunt met water) Het is niet roze,maar een tint donkerder...

Wat mijn vraag is:Wie van jullie heeft dit meegemaakt en heeft toch een kindje op de wereld gezet?Want ik heb gelezen van innesteling pijn en bloeding....Ik duim ervoor dat er niks mis is...
    Binnen een uur was de pijn ineens weg,maar de bloeding is er nog steeds...

2 maand geleden ben ik 3x in 1 maand ongi geworden,het ging toen ook al mis...

2. Niet meer actief

Heey meiss,

ik heb ook buikpijn gehad, en een klein beetje bloeding, maar toen wist ik nog niet eens dat ik zwanger was, en dacht dat ik gewoon ongesteld moest worden.
    Toen ik een test heb gedaan, was positief, was ongeveer 5 weken toen, had ik nog steeds wel krampen in mijn onderbuik, met een beetje bloed en dat is idd innesteling.
    Maar met ongeveer 6 a 7 weken, ging het bloeden bij mij ook over.
    Ik weet niet of je veel bloed verliest?
    En ik zou een testje doen als ik jou was.
    Veel suc6 meiss, en laat me weten wat eruit is gekomen :)

3. puzzcat24

puzzcat24 Niet meer actief

Het bloed heeft zich omgezet naar ongi bloed :cry: ,maar denk nog steeds aan die pijn!Ik heb het maar 1 uur gehad,toen ineens weer weg
    Nu voel ik me ook niet meer zo moe of anders en weet dat het fout ging voor de 2de keer binnen 3 maand!

Ik ben dus bang dat ik weer 3x in 1 maand ongi krijg!
    De huisarts en de gyn geloven me niet en denken waarschijnlijk dat ik gewoon ongi werd en dat het normaal is om 3x! te bloeden...

Deel Deze Pagina